تولید ۲۷ هزار خودروی کامل در پارس خودرو

0
شرکت پارس خودرو از ابتدای سال ۱۴۰۱؛ حدود ۲۷ هزار دستگاه خودروی کامل تولید کرد.  

به گزارش نبض صنعت، شرکت پارس خودرو توانست با ثبت تولید حدود ۲۷ هزار دستگاه خودروی کامل در چهار ماه ابتدایی امسال استارت پر قدرتی برای رسیدن به روزهای اوج خود بزند.

شرکت پارس خودرو که از دیرباز به تولید خودروهای لوکس و با کیفیت معروف است برای امسال برنامه گسترده ای برای افزایش تولید و ارتقا کیفیت محصولات خود تدوین کرده و در همین راستا توانسته با افزایش چشمگیر تولید خودروی کامل، از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲۷ هزار دستگاه خودروی سواری را به صورت کامل تولید کند.

پارس خودرو به عنوان سومین خودروساز کشور از لحاظ کمی و کیفی، خودرو‌های همچون تینا، قشقایی، ماکسیما، ساندرو، استپ وی را تولید و روانه بازار می‌کند.

بر اساس این گزارش؛ پارس خودرو با حمایت گروه خودروسازی سایپا به عنوان سهامدار عمده (حدود ۸۰ درصد سهم) و همراهی سهامداران دیگر در مسیر رشد و توسعه همه جانبه قرار گرفته و نوید بازگشت به روز‌های اوج تولید با توسعه محصول و افزایش کمی و کیفی محصولات خود را می‌دهد.

گفتنی است؛ پارس خودرو در حال حاضر تمامی محصولات خود را به صورت کامل تولید و وارد چرخه فروش و تحویل به مشتریان می‌کند و در همین راستا تعداد خودرو‌های ناقص این شرکت نیز نسبت به ابتدای سال به حداقل خود رسیده و فرآیند تکمیل کاری و تجاری سازی بر روی خودرو‌های ناقص باقی مانده با سرعت در حال انجام است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید