جزئیات برنامه کنسرسیوم مجموعه صنعتی آمپر و نوین ارزش

0
کنسرسیوم مجموعه صنعتی آمپر و نوین ارزش
جزئیات برنامه کنسرسیوم مجموعه صنعتی خلاق آمپر و نوین ارزش تشریح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، اکبرشاهی مدیرعامل مجموعه صنعتی آمپر در حاشیه مراسم افتتاح مرکز نوین آمپر در یک نشست خبری اظهار داشت: با ایجاد مجموعه نوآوری و صنایع خلاق آمپر و نوین ارزش، ایده های خلاقانه با حضور پژوهشگران و دانشجویان پرورش پیدا می کنند و امکان اجرایی شدن این ایده ها فراهم می شود.

وی تصریح کرد: در این راستا همکاری با دانشگاه های معتبر کشور از جمله صنعتی شریف، تهران، امیرکبیر و خواجه نصیر شکل گرفته و با اعلام فراخوان خودمان را به صاحبان ایده معرفی خواهیم کرد.

اکبرشاهی، دو پروژه در زمینه پمپ بنزین پژو ۲۰۶ و کنترل پیوسته دور فن خودرو را از جمله طرح های انجام شده عنوان کرد و افزود: در صنعت حمل و نقل به صورت جدی از سیستم هایی که دارای ایده باشند حمایت می کنیم و در این زمینه مهرماه امسال انتخاب استارت آپ های برتر را خواهیم داشت.

وی در مورد امضای تفاهم نامه با معاونت علمی ریاست جمهوری نیز گفت: با حمایت این معاونت، از حمایت در زمینه آموزش و سایر نیازمندی استارت آپ ها برخوردار خواهیم شد.

به گزارش نبض صنعت، رحیم نژاد مدیرعامل شرکت نوین ارزش نیز در این نشست خبری با بیان اینکه علاوه بر صنعت خودرو، در حوزه سلامت دیجیتال نیز فعالیت کرده ایم، گفت: در زمینه ارتباط صنعت پزشکی با اپلیکیشن ها و توسعه نرم افزارها نیز کار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه لجستیک، کیف پول الکترونیکی مزیت ما به حساب می آید و رقبای ما به تازگی به آن پرداخته اند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید