قیمت گوشت در میادین میوه و تره‌بار ۵۰ درصد بالا رفت + جدول

0
قیمت گوشت در میادین میوه و تره‌بار ۵۰ درصد بالا رفت
گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار به‌ طور میانگین ۵۰ درصد گران‌تر شد.

به گزارش نبض صنعت، نرخ‌نامه جدید میادین میوه و تره‌بار نشان می‌دهد در فاصله یک و نیم ماه گذشته و از ابتدای خردادماه قیمت گوشت گوساله بین ۵۷ تا ۶۸ درصد و گوشت گوسفندی بین ۴۰ تا ۴۶ درصد افزایش داشته است.

افزایش قیمت گوشت در میادین در شرایطی است که این کالا در سطح شهر به‌ دلیل کاهش تقاضا با افت قیمت روبه‌رو بوده است.

قیمت گوشت در میادین میوه و تره‌بار ۵۰ درصد بالا رفت
قیمت گوشت در میادین میوه و تره‌بار ۵۰ درصد بالا رفت
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور چند روز پیش از عرضه گوشت شقه گوسفندی گرم با قیمت کیلویی ۱۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان برای مصرف کنندگان خبر داده بود.

محسن سلامی گفت: عرضه گوشت شقه گوسفندی گرم با قیمت کیلویی ۱۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان برای مصرف کنندگان همچنان ادامه دارد و این اقدام به منظور حمایت از مصرف کنندگان و با در نظر گرفتن کشش این میادین عرضه می‌شود.

به گفته وی، با توجه به اقدامات صورت گرفته از سوی این شرکت، گوشت گوسفندی شقه‌ای ۱۱۰ هزارتومان و گوشت گوساله شقه‌ای ۹۵ هزارتومان تحویل میادین می‌شود که با نرخ‌های مصوب ستاد تنظیم بازار به دست مشتریان می‌رسد.

در این شرایط، مشاهدات میدانی از بازار نیز حاکی از افزایش نرخ مرغ و تخم مرغ در سطح شهر بالاتر از نرخ مصوب است.

در حال حاضر مرغ با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب در بازار عرضه می شود و در واقع افزایش قیمت این کالا باعث شده تا این فراورده گوشتی از سفره مردم غیب شود.

در حالی که نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده، مشاهدات میدانی حاکی از افزایش نرخ این کالا به حدود ۶۶ هزار تومان در هر کیلوگرم در سطح مرغ فروشی‌ها است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید