خودروی جدید J7 کرمان موتور رونمایی شد

0
شرکت کرمان موتور از خودروی جدید KMCJ7 رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، شرکت کرمان موتور امروز علاوه بر رونمایی از لوگوی جدید خود، از خودروی جدید KMCJ7 نیز رونمایی کرد.

جک J7 در سال 2019 در دنیا رونمایی شد اما در مدل 2020 به بازار چین رفت و در اولین ماه‌های عرضه‌اش توانست پرفروش ترین محصول جک باشد.

جک J7 فقط با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ عرضه شده که حداکثر 172 اسب بخار قدرت به همراه 210 نیوتن متر گشتاور را در اختیار چرخ‌های جلو قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: کرمان موتور ارزشمندترین خودروساز خاورمیانه می شود

بیشتر بخوانید: لوگوی جدید کرمان موتور رونمایی شد

مصرف ترکیبی این خودرو حدود 7.5 لیتر و قیمت آن حدود یک میلیارد و 250 میلیون تومان خواهد بود.

خودرو جدید J7 از پیشرانه ۱.۵ TGDI برخوردار است که با یک‌ گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT قادر است ۱۷۲ اسب بخار قدرت و‌ ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

مدیرعامل کرمان موتور در مراسم رونمایی از این خودرو از هدف گذاری انجام شده برای تبدیل کرمان موتور به ارزشمندترین خودروساز خاورمیانه در سال ۱۴۰۵ خبر داد.

وی گفت: با برنامه ریزی انجام شده، تولید خودرویی با مصرف ۳ لیتر بنزین در هر هزار کیلومتر را در سال ۱۴۰۵ خواهیم داشت که برای تحقق این هدف، ایجاد مرکز تحقیق و توسعه کرمان موتور با سرمایه گذاری ۷۵ میلیون دلاری در دستور کار قرار گرفته و طی ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل کرمان موتور دستیابی به تیراژ اقتصادی مناسب را یکی از الزامات تبدیل شدن به یک خودروساز موفق دانست و افزود: تولید کرمان موتور در سال قبل رشد ۶۰ درصدی را تجربه کرد و امسال نیز حداقل همین میزان رشد را خواهیم داشت.

وی توضیح داد: طی سال جاری به تولید ۴۰ هزار دستگاه خودرو خواهیم رسید و برای سال آینده نیز تولید ۶۰ هزار دستگاه خودرو را در دستور کار داریم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید