رد خبر قطعی سیستم گمرک بازرگان

0
گمرک بازرگان
مدیرکل گمرک بازرگان با رد برخی اخبار مبنی بر قطعی سیستم گمرک بازرگان، گفنت: روز گذشته فعالیت این گمرک مرزی ۱۵ درصد بیش از روزهای دیگر بود.

به گزارش نبض صنعت، رامین ظهیری مدیر کل گمرک بازرگان اظهار داشت: فیلم منتشره در فضای مجازی مربوط به حالا نبوده و متاسفانه با چاشنی صداگذاری نیز همراه شده است.

وی افزود: سامانه های گمرک برای انجام خدمات گمرکی دیروز نه تنها قطع نبوده بلکه با تلاش های همکاران ما ۱۵ درصد بیشتر کامیون ورودی و خروجی پذیرش شده است.

مدیرکل گمرک ضمن تشریح فعالیت تجاری این گمرک گفت: از صبح دیروز تا ساعت ۲۰ عصر روز گذشته بیش از ۱۴۵ کامیون دارای محموله تجاری برای خروج از مرز به ترکیه و ۲۵۵ کامیون حامل کالا برای ورود به کشور از ترکیه توسط گمرک پذیرش شده و ۶۲۰ کامیون در محوطه نیز تشریفات گمرکی آن انجام شده و وارد کشور شدند.

ظهیری افزود: روز گذشته سامانه گمرک پایدار بود و اساسا ادعای قطعی سیستم و معطلی رانندگان کامیون کذب محض است.

روز گذشته خبری در فضای مجازی پخش شد مبنی بر این که ظهر پنجشنبه ۲۰ مرداد، صدها کامیون حاضر در گمرک بازرگان در اعتراض به قطعی‌های متعدد سیستم الکترونیکی گمرک و بی‌تدبیری و بی‌مدیریتی مسئولان گمرک دست به اعتراض زده‌اند. بر اساس این خبر، رانندگان سعی کردند با بوق‌های ممتد کامیون‌های خود صدای اعتراضشان را به گوش مسئولان برسانند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید