آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان در حوزه علوم و فناوری ابلاغ شد + مصوبه

0
دانش بنیان
مصوبه هیات دولت درخصوص آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، تصویبنامه مصوب جلسه ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ هیات وزیران درخصوص “آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری” طی نامه شماره ۹۶۰۷۴ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

در این آئین نامه، رشد 10 درصدی تعداد مراکز کارآفرینی و نوآوری تا پایان سال جاری دیده شده است.

همچنین رشد 10 درصدی تعداد مراکز رشد واحدهای فناور در این آئین نامه هدف گذاری شده است.

در عین حال، توسعه، تکمیل و تقویت زیست بوم فناوری و نوآوری کشور، آموزش و ترویج کارآفرینی فرهنگ دانش بنیانی در کشور، تجاری سازی فناوری فناوری و اشتغال آفرینی دانش بنیان، مأموریت گرایی و هدایت ظرفیت های فناورانه در جهت رفع نیازها و حل مسائل کشور، تدوین نظام ملی نوآوری، هدایت، ساماندهی، حمایت و تأمین مالی پژوهش و تحول و نوآوری در نظام آموزش عالی، از جمله مهمترین اهداف این آیین نامه است.

متن آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری قابل دسترس است.

هیأت دولت اخیراً آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه اقتصاد و همچنین آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه صنعت، معدن و تجارت را نیز جهت ارتقاء دانش فنی در صنایع و معادن کشور ابلاغ کرده بود.

بیشتر بخوانید: آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان در حوزه صنعت ابلاغ شد+مصوبه

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید