آموزش شرکت های متفرقه امداد خودرو توسط ایساکو

0
مدیرعامل ایساکو ضمن تشریح جزئیات کسب مقام اول خدمات پس از فروش توسط این شرکت، گفت: شرکت های متفرقه امدادخودرویی با کسب آموزش، با ایساکو همراه خواهند شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، بابک سلاجقه در یک نشست خبری با تشریح جزئیات دستیابی ایساکو به رتبه نخست خدمات پس از فروش با سه ستاره، اظهار داشت: ایجاد تفکر علمی خدمات نوین پس از فروش طی سال های اخیر در ایساکو برنامه ریزی شده و طی ۱۳ سال پیاپی مقام اول را در خدمات پس از فروش کسب کرده ولی اینبار موفق به دریافت مقام اول با سه ستاره شدیم.

وی تصریح کرد: اثربخشی زمان انتظار مشتری برای دریافت خدمات، عدم استفاده از قطعات غیراصلی در نمایندگی ها، ارتقای کیفیت تعمیرات و عیب یابی در شبکه مشتریان و همچنین استقرار رویه های حل مسئله در خصوص مراجعات پرتکرار از جمله اقدامات مدنظر در راستای بهبود خدمات ایساکو است.

وی حذف خودروهای متوقف و متوقع قطعه یدکی، کاهش زمان انتظار مشتری مشتری برای دریافت خدمات، استقرار رویه های حل مسئله در خصوص خودروهای برگشتی، ارتقای کیفیت عیب یابی و تعمیرات و جاری سازی استانداردهای کلامی در حوزه خدمات از سرفصل های برنامه بهبود کیفی خدمات پس از فروش ایران خودرو با محوریت مشتریان به شمار می رود.

سلاجقه با بیان اینکه به زودی خدمات پس از فروش نوین ایران خودرو رونمایی خواهد شد، اظهار داشت: بهره وری ظرفیت نمایندگی های ایران خودرو از ۶۷ درصد در سال ۹۸ به ۱۰۰ درصد در مرداد امسال رسیده است.

وی افزایش بهره وری ظرفیت و نوبت دهی نمایندگی ها، ارائه خدمات ویژه به خودروهای منتخب، ارتقای عملکرد نمایندگی ها توسط پرسنل منطقه ای و افزایش بهره وری ظرفیت و نوبت دهی نمایندگی ها را از جمله برنامه های در دست اقدام ایساکو طی سال جاری عنوان کرد.

مدیرعامل ایساکو در ادامه در مورد برنامه ایساکو برای امدادرسانی به زائرین اربعین گفت: با ۱۵۶ اکیپ امدادی مستقر و ۳۷ نمایندگی کشیک ۲۴ ساعته در نقاط مرزی به زوار اربعین خدمات ارائه می دهیم.

بیشتر بخوانید: تمام ستاره های خدمات پس از فروش به ایساکو رسید

وی در مورد برنامه ادغام خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا نیز اظهار داشت: این اقدام با هدف ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مردم صورت می گیرد و یکی از محورهای مهم در این زمینه ایجاد ارتباط زیرساخت ها و سیستم هاست. چرا که سیستم های سایپا با ایران خودرو تفاوت دارد.

سلاجقه ادامه داد: در این راستا طی یک ماه آینده یک نمایندگی به عنوان پایلوت برای هر دو شرکت راه اندازی می شود تا مشکلات موجود ارزیابی و برطرف شود‌.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار نبض صنعت مبنی بر اینکه با توجه به برنامه ریزی دولت برای واردات خودرو، آیا برنامه ای جهت ارائه خدمات به خودروهای وارداتی دارید؟ گفت: اگر وارداتی توسط ایران خودرو صورت گیرد، پیش از آن آموزش های لازم را به نمایندگی ها ارائه می دهیم و در این زمینه خدمات لازم را ارائه خواهیم کرد، همانطور که پیش از ورود تارا به ناوگان ایران خودرو، پک های تعمیرات و خدمات پس از فروش ارائه شد و پس از آن نسبت به فروش تارا اقدام شد.

مدیرعامل ایساکو در مورد وضعیت برخورد با امدادخودروهای متفرقه نیز گفت: برخورد با این موضوع کار ساده ای نیست و در این زمینه مخالفت هایی وجود دارد، به همین دلیل برنامه ما این است که بتوانیم آهسته و پیوسته خدمات را در چارچوب علمی و جدید به تمام شبکه متفرقه آموزش دهیم و آنها را با خودمان همراه کنیم.

وی در مورد ارائه خدمات پس ار فروش به محصولاتی که قرار است به روسیه صادر شوند نیز گفت: در حال آموزش فرمول های تعمیر هستیم که به راحتی خدمات پس از فروش را در روسیه یا کشورهای دیگر به صورت مجازی و حضوری ارائه دهیم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید