ثبت نام ۲۲۰۰ نفر تاکنون در مزایده دوم خودروهای وارداتی

0
معاون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: متقاضیان تا پایان امشب فرصت ثبت قیمت پیشنهادی برای مرحله دوم مزایده خودروهای وارداتی را دارند، سوم آبان هم رمزگشایی و برندگان اعلام می‌شوند.

به گزارش نبض صنعت، سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه این سازمان در مزایده شماره 566 واگذاری خودروهای سواری وارداتی را در دستور کار دارد، گفت: متقاضیان از تاریخ 26 مهرماه از انبارهای پنج استان بوشهر، خوزستان، مازندران، فارس و تهران بازدید کردند.

وی افزود: رمزگشایی از پیشنهادها، در روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه ساعت 14 در محل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور نمایندگان دستگاه‌های قضایی و نظارتی برگزار می‌شود.

غلامی باغی با اشاره به عرضه 76 دستگاه خودرو در این مزایده بیان کرد: ارزش پایه خودرو‌های عرضه شده در مزایده شماره 566 خودرو‌های وارداتی 301 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید : چرا قیمت ‌پورشه های مزایده ای تغییر نکرد؟

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تا کنون استقبال خوبی از این مزایده به عمل آمده و بیش از 2 هزار و 200 ثبت‌نام در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) و روزانه بیش از 200 هزار بازدید از سایت ثبت شده است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید