آخرین جزئیات اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در کشور

0
معاون وزیر صمت از آخرین جزئیات اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در کشور خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، علیرضا شاهمیرزایی با اشاره به اجرای طرح کالا برگ گفت: اجرای این طرح الکترونیکی در ۴ شهر گرمسار، آبیک، دماوند و فیروزکوه به صورت پایلوت اجرا شده و از نظر مجهز بودن سامانه‌های الکترونیکی از خیلی از کشور‌ها جلو هستیم.

وی به ارائه کالا به مردم از طریق کالابرگ اشاره کرد و گفت: ۱۲ هزار قلم کالا در فروشگاه‌هایی که به سامانه نظارت الکترونیک وصل هستند ارائه می‌شود، اما اقلامی که قرار است از طریق کالابرگ الکترونیکی به مردم ارائه شود در ۴۰۰ هزار فروشگاه ارائه خواهد شد.

معاون وزیر صمت با اشاره به سامانه نظارت الکترونیک، گفت: در حال حاضر ۵۸۰۰ فروشگاه به سامانه‌های الکترونیکی و نظارت متصل شده و ۱۰ هزار فروشگاه دیگر هم در حال اتصال است و تا آخر سال تعداد زیادی از فروشگاه‌ها به سامانه نظارت متصل می‌شوند.

بیشتر بخوانید : گمانه زنی درباره زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیک

وی همچنین با اشاره به تخصیص کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی خرید گفت: برای ایجاد تقاضا و رونق کسب و کارها دولت در نظر گرفته است با همکاری بانک‌ها تا سقف ۵۰ هزار میلیارد تومان کارت‌های اعتباری خرید به مردم اختصاص دهد که مردم نسبت به خرید کالاها و خدمات اقدام کنند و بعد از آن هزینه آن را در قالب اقساط پرداخت کنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید