جزئیات پرواز قشم دوحه اعلام شد

0
قیمت بلیط هواپیما
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با همکاری سازمان هواپیمایی کشور و برای تسهیل در حضور هواداران تیم ملی کشورمان، پرواز قشم – دوحه راه اندازی شد.

به گزارش نبض صنعت، افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به تلاش‌های مسئولان این سازمان برای تسهیل تردد هموطنان و نقش آفرینی تاثیرگذار در رویداد قطر ۲۰۲۲، بیان داشت: در پیگیری‌های انجام شده با هواپیمایی ایران ایر، انجام دو پرواز مستقیم از مبدا قشم به مقصد دوحه برای دو بازی تیم ملی مورد توافق قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این پرواز‌ها برای دو بازی ایران -انگلستان روز ۳۰ آبان ماه و بازی تیم ملی با کشور آمریکا در تاریخ ۸ آذر ماه برقرار می‌شود.

به گفته فتح الهی، این پرواز‌ها ضمن ایجاد فرصتی برای استفاده از امکانات اقامتی و رفاهی قشم با قیمت‌های مناسب، امکان بازدید از طبیعت بکر و فضا‌های گردشگری این جزیره در فاصله بین بازی‌ها را نیز برای هموطنان فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: هواداران تیم ملی کشورمان با استفاده از این مکان همچنین می‌توانند در برنامه‌های ویژه نمایشگاهی و جشنواره‌ای که این منطقه آزاد تحت عنوان جام و جزیره تدارک دیده نیز حضور داشته باشند.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند برای انجام مراحل پیش ثبت نام بلیت این پرواز‌ها با اطلاعات واتساپ ۰۹۳۹۱۳۷۷۷۰۹ ایمیل:naderi.travelagency@gmail.com-gsm ۷۶۳@gmail.com و تلفن‌های:۰۷۶۳۵۲۲۵۱۵۵-۰۷۶۳۵۲۲۵۱۵۶-۰۷۶۳۵۲۲۳۳۲۲-۰۷۶۳۵۲۲۲۵۷۵-۰۷۶۳۵۲۲۲۵۷۶-۰۷۶۳۵۲۲۷۱۹۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید