درآمد ۷ هزار میلیاردی دولت از فروش خودروهای رسوبی

0
رئیس سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه در صورت دریافت مجوز فروش خودروهای رسوبی این موارد در لایحه بودجه در نظر گرفته خواهد شد، گفت: پیش‌بینی ما این است که از فروش خودروهای رسوبی حدود ۷ هزار میلیارد تومان درآمد برای دولت حاصل می‌شود.

به گزارش نبض صنعت، عبدالمجید اجتهادی رییس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به سوالی در مورد پیشنهاد تعیین بند درآمدی برای خودروهای رسوبی موجود در بنادر و گمرکات در بودجه سال 1402 گفت: این خودروها شامل ماشین آلات سنگین راه‌سازی و معدنی، خودروهای سواری بالای 2500 سی‌سی و خودروهای سواری پایین‌تر از 2500 سی‌سی است. همچنین برخی از این خودروها قاچاق است.

وی با بیان اینکه با توجه به قوانین فعلی ما نمی‌توانیم در مزایده به فروش برسانیم، گفت: ما پیشنهادی ارائه کردیم که در کمیسیون اقتصادی مطرح شد. در لایحه بودجه ظرفیت بسیار خوبی برای بحث درآمدی فروش این خودروها وجود دارد. در صورت صدور مجوز فروش این خودروها می‌توان بند درآمدی مربوطه را در بودجه سال آینده در نظر گرفت.

وی در پاسخ به سوالی در مورد پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش خودروهای رسوبی گفت: پیش‌بینی ما این است که در صورت فروش خودروها با حجم موتور بالاتر و پایین‌تر 2500 سی‌سی و همچنین ماشین آلات سنگین راه‌سازی حدود 7 هزار میلیارد تومان درآمد برای دولت حاصل شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید