ثبت ۳۹ درصد کم‌فروشی در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی و شوینده

0
مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به اجرای طرح کنترل کم‌فروشی بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی و شوینده از سوی این سازمان گفت: درنتیجه پایش‌ها از واحدهای تولیدی استان ۳۹ درصد کم‌فروشی در محصولات مذکور مشخص شد.

به گزارش نبض صنعت، عباس نوری با اشاره به اینکه رصد کم‌فروشی و نظارت بر آن از مهم‌ترین اولویت‌های کاری در دوره تحولی این سازمان است، در خصوص اجرای این طرح افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۲هزار فرآورده از صنایع مذکور از واحدهای تولیدی استان از نظر کمی مورد بررسی و پایش قرار گرفت و حدود ۳۹ درصد کم‌فروشی در بسته‌بندی فرآورده‌های صنایع غذایی و شوینده احصاء شد.

وی با تاکید بر نقش پر رنگ استان‌ها به عنوان صف مقدم اجرایی و عملیاتی قانون در این زمینه، ادامه‌داد: اداره‌کل استاندارد استان تهران نیز در راستای انجام این مهم، علاوه بر بازرسی و نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی، اقدام به خرید و توزین سه‌هزار فرآورده از بازار کرد که در پایان طرح حدود ۳۲ درصد کم‌فروشی در محصولات مشخص شد.

بیشتر بخوانید : سنجش وزن بسته‌های غذایی برای مقابله با کم‌فروشی

نوری با یادآوری اینکه پرونده متخلفان به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده ‌است، خاطرنشان‌کرد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح، کارگروه ستاد پایش کمیت برای کنترل و نظارت بر کم‌فروشی محصولات در اداره‌کل استاندارد استان تهران تشکیل و جلسات آن به صورت منظم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید