دستورالعمل شورای رقابت برای عرضه خودرو کامل نیست

0
وزیر اقتصاد
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دستورالعمل شورای رقابت برای عرضه خودرو کامل نیست.

به گزارش نبض صنعت، سید احسان خاندوزی در مورد ورود شورای رقابت به بازار خودرو اظهار کرد: اگرچه شورای رقابت وظیفه تشخیص انحصار در بازارها را دارد اما جزئیاتی که در دستورالعمل این شورا اعلام شد، مباحث کامل نبود و این دستورالعمل می‌توانست کمک کننده تر به اقتصاد کشور باشد.

وی افزود: دولت در حال رایزنی با مراجع قانونی همچون مجلس است تا مشابه رویه‌ای که کمیسیون تلفیق مجلس در مورد عرضه خودروها در بورس کالا تصویب کرد، به عنوان رویکرد قانونی در دستور کار قرار گیرد.

مولدسازی از وزارت کشاورزی و آموزش و پرورش آغاز می‌شود

وزیر اقتصاد همچنین از شروع پروژه مولدسازی دارایی‌های مازاد دولت در دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش خبر داد.

وی افزود: اولین مجوزها به وزارت کشاورزی و آموزش و پرورش داده شد، چون هم فهرست اموال مازاد و راکد خود را داشتند و هم در زمینه پروژه عمرانی و ارزیابی‌شان از آنها، امورشان را انجام داده بودند.

خاندوزی افزود: امیدواریم که در وزارت آموزش و پرورش ساخت مدارس و در وزارت جهاد کشاورزی پروژه‌های مربوط به آبخیزداری و آب‌خوان‌داری اجرا شود.

وزیر اقتصاد درباره اهتمام دولت برای مبارزه با فساد در کشور نیز گفت: همه مردم باید در مسیر مبارزه با فساد قرار گیرند و دولت از این موضوع حمایت کامل می کند.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از شهروندان درباره زیان مردم در بورس هم گفت: سیاست اشتباه سال ۱۳۹۹ موجب مشکلات بسیاری برای مردم در بورس شد و دولت از آبان ماه بیمه سهام را آغاز کرده تا مردم بیشتر از این ضرر نکنند.

خاندوزی تصریح کرد: دولت پیگیر سیاست‌هایی است که مردم پس از این بی‌سپر و بی‌دفاع وارد بورس نشوند و رئیس‌جمهور هم به وعده‌های خود درباره‌ بورس پایبند است.

بر اساس این گزارش، در راستای رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم و ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور، وزرا، معاونان و اعضای کابینه موظف هستند، در روزهای مشخصی از هفته پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم باشند.

پیش از این وزرای کار، ارتباطات، دادگستری، بهداشت، کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون پارلمانی، معاون امور زنان و خانواده، معاون علمی و فناوری، معاون حقوقی رئیس‌جمهور و رؤسای سازمان حفاظت از محیط زیست، امور اداری و استخدامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان انرژی اتمی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم شدند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید