ورود عظیمی، ایمانی و شیخ زاده به هیات مدیره ایران خودرو

0
مهدی خطیبی
سخنگوی وزارت صمت گفت: فیض بخش و شفیعی در ترکیب هیئت مدیره باقی ماندند و عظیمی، جمشید ایمانی و شیخ زاده به جای خطیبی، پیرمحمدی و داداشی زین الدین به ترکیب هیئت مدیره جدید راه یافتند.

به گزارش نبض صنعت، امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: با تغییراتی که در ترکیب سهامداران ایران خودرو در مجمع عمومی این شرکت اتفاق افتاد، مهدی خطیبی از مدیرعاملی ایران خودرو کنار رفت و علیمردان عظیمی جای وی را گرفت.

وی ادامه داد: ۳ نفر از ۵ عضو هیئت مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند و با این تغییر گروه کروز هم اکنون دو نماینده در هیئت مدیره ایران خودرو دارد.

پیش از این محمد رضا فیض بخش (رئیس هیئت مدیره)، مهدی خطیبی (مدیر عامل و عضو هیئت مدیره)، مهدی داداشی زین الدین (نائب رئیس هیئت مدیره) و مرتضی شفیعی به نمایندگی از کروز عضو هیئت مدیره بودند که با تصمیم مجمع اخیر ایران خودرو، فیض بخش و شفیعی در ترکیب هیئت مدیره باقی ماندند و عظیمی، جمشید ایمانی و شیخ زاده به جای خطیبی، پیرمحمدی و زین الدین به ترکیب هیئت مدیره جدید راه یافتند.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل ایران خودرو تغییر کرد

ایمانی به نمایندگی از کروز و شیخ زاده به نمایندگی از ایدرو در ترکیب هیئت مدیره حضور دارند. به این ترتیب گروه قطعه سازی کروز ۲ نماینده در هیئت مدیره ایران خودرو دارد.

علیمردان عظیمی که هم اکنون جایگزین خطیبی به عنوان مدیر عامل ایران خودرو شده است پیش از این رئیس هیئت مدیره شرکت سایپا بود.

مراسم تودیع و معارفه در حال برگزاری است و پس از این مراسم نخستین جلسه هیئت مدیره جدید ایران خودرو برگزار می‌شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید