قیمت خودرو ریخت

0
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در این بازار است.

به گزارش نبض صنعت، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از ریزش گسترده قیمت‌ها در این بازار حکایت دارد، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار، مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن از ۳۰۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۲۸۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای پژو نیز در این مدت ارزان شدند، به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۶۱۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۵۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۵۲۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودرو پژو پارس مدل ۱۴۰۱ نیز از ۶۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۶۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۴۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای ساینا نیز در این مدت از کاهش قیمت‌ها در امان نبودند، به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۳۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲۵ میلیون تومان ارزان شده‌است و در حال حاضر ۳۴۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار نیز در ۲۴ ساعت گذشته کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید