امکان تغییر نوع خودرو انتخابی در طرح یکپارچه

0
سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد : با توجه به افزایش قیمت خودروها، امکان ویرایش اطلاعات و تغییر نوع خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو فراهم می‌شود.

به گزارش نبض صنعت امید قالیباف گفت: با توجه به افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو برای ثبت نام کنندگان در «طرح عرضه یکپارچه خودرو»، امکان ویرایش اطلاعات و تغییر نوع خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو فراهم می‌شود تا متقاضیان در صورت تمایل، نوع خودروی انتخابی خود را تغییر دهند.

وی افزود: از آنجا که قیمت خودرو به تازگی تغییر کرده و ثبت نام در طرح یکپارچه خودرو و زمان ویرایش آن نیز به پایان رسیده است و متقاضیان خرید خودرو هم متناسب با قیمت‌های قبلی به انتخاب نوع خودرو اقدام کرده اند، این فرصت برای متقاضیان خرید خودرو‌های داخلی فراهم خواهد شد تا نسبت به تغییر نوع خودروی خود اقدام کنند.

سخنگوی وزارت صمت ادامه داد: در اواخر فروردین ماه یا حداکثر اوایل اردیبهشت ماه، نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو در طرح عرضه یکپارچه خودرو مشخص می‌شود.

وی در این خصوص اضافه کرد: در همان زمان نیز امکان ویرایش اطلاعات در سامانه فراهم خواهد شد تا متقاضیان خرید خودرو‌ها از طریق طرح عرضه یکپارچه در صورت تمایل به تغییر نوع خودرو انتخابی خود اقدام کنند و در واقع خودرویی متناسب با بودجه‌ای که قبلا برای خرید خودرو در نظر گرفته بودند خریداری کند.

قالیباف تعداد قطعی ثبت نام شدگان در این طرح را ۹۳۰ هزار نفر عنوان کرد که حساب وکالتی برای خرید خودرو اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از روز جمعه (۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱) در سایت esalecar.ir آغاز شد که به مدت سه روز ادامه یافت. ۹ شرکت خودروساز داخلی در این طرح مشارکت کردند و ۵۱ مدل خودرو برای متقاضیان قابل خرید بود.

در این طرح بدون قرعه کشی به همه متقاضیان خودرو داده می‌شود و ۵۰ درصد عرضه خودرو در آن به مادران مشمول قانون جوانی جمعیت تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید