جریمه ۳۰ میلیارد تومانی یک کارخانه شکر به دلیل گران‌فروشی

1
شکر
مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گران‌فروشی یک کارخانه محرز شده که حدود ۴ هزار تن از شکر آن توقیف و با نرخ مصوب عرضه خواهد شد.

به گزارش نبض صنعت، امرالهی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته از پیامک سنتر یک کارخانه واردکننده شکر که به مشتریان خود پیامک ارسال می‌کرد متوجه شدیم شکر وارد  شده خود را که باید با نرخ ۱۸ هزار ۱۸۰ تومان عرضه می‌کرد به نرخ  ۲۵ هزار تومان عرضه می‌کند.

به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی بازرسان وزارت جهاد کشاورزی به این موضوع ورود کرده و ۴هزار تن شکر این کارخانه را توقیف و آن را به نرخ مصوب در بازار عرضه خواهند کرد.

وی افزود: گران فروشی این کارخانه تایید شد و گزارش آن به سازمان تعزیرات اعلام شد که حدود ۳۰ میلیارد تومان بوده است. این کارخانه که در اقلید فارس واقع شده، محصول خود را ۷ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب­، درب کارخانه عرضه می‌کرد.

انتهای پیام

1 دیدگاه

  1. این کارخانه گران فروشی نداشته و اصلا فروشی با قیمت ۷۰۰۰ تومان بالاتر از قیمت ندارد و سندی وجود ندارد و قیمت شکر تثبیتی نبوده و سازمان حمایت هیچگونه قیمتی اعلام و ابلاغ نکرده است و تابع قیمت بازار است قیمت تمام شده تولید در سال۱۴۰۱ طبق اعلام انجمن شکر۲۱۹۰۰ تومان است و قیمت ۱۸۰۰۰ تومان برای شکر بازرگانی دولتی و پشتیبانی امور دام اعلام شده است و هم اکنون در سایت بازارگاه وزارت جهاد بازه قیمت ۲۳۵۰۰ تومان تا ۲۵۰۰۰ تومان اعلام شده است

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید