مجلس دلایل افزایش قیمت تراکتور را بررسی می کند

0
قیمت تراکتور
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت تراکتور یک صدمه به رشد تولید بخش کشاورزی است، گفت: طی هفته آینده بررسی دلایل افزایش قیمت تراکتور توسط کارخانه تراکتورسازی تبریز روی میز کمیسیون کشاورزی قرار می‌گیرد.

به گزارش نبض صنعت، ذبیح الله اعظمی ساردوئی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در خصوص درخواست کارخانه تراکتورسازی برای افزایش قیمت محصولات، گفت: کشاورزان با قیمت های فعلی و در شرایط معمول نتوانسته‌اند نیاز خود به تراکتور را تامین کنند به صورتی که برخی از کشاورزان بیش از یک سال است در نوبت تحویل تراکتور قراردارند.

وی با اشاره به اینکه تاخیر در تحویل تراکتور یکی از مسائلی بوده که در سفرهای نظارتی کمیسیون کشاورزی مجلس به استان‌های مختلف با آن مواجه هستیم، عنوان کرد: افزایش قیمت تراکتور یک صدمه به رشد تولید بخش کشاورزی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه باید تعیین قیمت تراکتور متناسب با توان خرید کشاورزان باشد، عنوان کرد: تمامی نهاده‌های مورد نیاز کشت چندین برابر رشد داشته اما از سوی دیگر نرخ محصولات کشاورزی مانند گندم افزایش چشمگیری نداشته است.

اعظمی گفت: کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی طی هفته آینده بررسی دلایل افزایش قیمت تراکتور توسط کارخانه تراکتورسازی تبریز را بررسی می کند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید