شرکت های دولتی نقش موثری در برخی گرانی ها دارند

0
فروشگاه
عضو هئیت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وزیر صمت باید با شرکت ها و مجموعه های دولت با قاطعیت برخورد کند.

به گزارش نبض صنعت، محسن زنگنه با اشاره به اولویت های کاری وزیر صمت، بیان کرد: وزیر صمت با در نظر گرفتن سه عامل می تواند موفق و مدیریت صحیحی بر این وزارتخانه داشته باشد. یکی از عوامل این است که وزیر صمت باید با شرکت ها و مجموعه های متخلف دولتی با قاطعیت برخورد کند.

وی تاکید کرد: ما در برخورد با شرکت های دولتی بیش از پیش قاطعیت نیاز داریم و باید این رویکرد مبنای کار وزیر صمت باشد.

عضو هئیت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: همچنین وزیر صمت باید درباره بخش خصوصی گفت و گو و تعامل را مبنای کار خود قرار دهد.

وی بیان کرد: همچنین وزیر صمت با مردم هم باید شفافیت و صداقت را مبنا قرار دهد و در این مسیر حرکت کند. اگر ما این سه عامل را کنار هم بگذاریم مشکلات تا حدودی برطرف خواهدشد.

شرکت های دولتی نقش موثری در برخی از گرانی های بازار دارند

این نماینده مجلس تصریح کرد: متاسفانه شرکت های دولتی نقش موثری در برخی از گرانی های بازار دارند؛ به ویژه شرکت هایی که کالاهای مادر  تولید می کنند. حتما ارتباط وزارت صمت با بورس کالا بسیار مهم است یعنی ما نمی توانیم مکانیزم بورس کالا را جدای از برنامه های وزارت صمت درنظر بگیریم.

وی تاکید کرد: به واقع یکی از ایراداتی که ما به بورس کالا داریم این است که بورس کالا هیچ ارتباطی با وزارتخانه های جهاد کشاورزی و وزارت صمت ندارد. بورس کالا ابزار مدیریت بازار است و باید در این بخش با سایر دستگاه ها همراه و هماهنگ باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: وزیر صمت باید یک وزیر قاطعی باشد و باید شرکت های دولتی را در حوزه هایی همچون صنایع سنگین و معادن و صنایع مادر را به خط کند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید