سود فروشندگان لوازم خانگی کاهشی شد

0
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: سازمان امور مالیاتی همه صنوف را با هم در نظر می‌گیرد در حالی که باید تفاوت صنوف در نظر گرفته شود.

به گزارش نبض صنعت، اکبر پازوکی در خصوص قیمت لوازم خانگی گفت: قیمت لوازم خانگی کاهش پیدا نکرده است فقط فروشندگان لوازم خانگی سود خود را کاهش داده اند.

وی گفت: در حال حاضر به ما اعلام شده است در هر کالا لوازم خانگی مانند یخچال ۵درصد سود لحاظ شود یعنی به طوری که ما جنس را با نیم درصد قیمت به فروش می رسانیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: هر تولید کننده برای خرید مواد اولیه کالا نیازمند دریافت دلار است که در این بین برای دریافت آن سه ماه زمان نیاز است که در این ۳ ماه نرخ دلار یا کالا افزایش پیدا می کند و تولید کننده مجبور به افزایش قیمت خود است.

پازوکی گفت: متاسفانه قیمت های لوازم خانگی لحظه ای شده است، در حال حاضر قیمت لوازم خانگی قاچاق کاهش پیدا کرده است چرا که عوارض،گمرک و غیره شامل این کالا نمی شود.

پازوکی همچنین با بیان اینکه صنف لوازم خانگی پیشنهاد معافیت برای رقم ۱۰ میلیارد تومان را اعلام کرده بود، گفت:اما سازمان امور مالیاتی همه صنوف را با هم در نظر می‌گیرد و مبلغ معافیت برای همه ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. این در حالی است که باید تفاوت صنوف و افزایش قیمت محصولات برخی از آن‌ها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید