جزئیات جلسه بررسی انتخابات اتاق بازرگانی در مجلس

0
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، جزئیات جلسه این کمیسیون درباره بررسی فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی ایران را تشریح کرد.

به گزارش نبض صنعت، مهدی طغیانی با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر «اعمال ماده 234 ناظر بر تخلفات صورت گرفته درباره فرآیند انتخابات اتاق ایران» را در دستور کار خود قرار داد.

وی تاکید کرد: پیرو بررسی موضوع مذکور، وزیر صمت  و مسئولینی از دستگاه های مختلف اعم از کمیسیون عالی نظارت و برخی از نمایندگان درخواست کننده این تقاضا، در جلسه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: رییس اتاق بازرگانی ایران مشخص شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: پیرو مذاکرات صورت گرفته مقرر شد تا تخلفات ایجاد شده در فرآیند انتخابات اتاق ایران به کمک دستگاه های مسئول استخراج  و وزارت صمت و شورای عالی نظارت هم نظرات خود را در این رابطه جمع بندی و اعلام کنند تا گزارش کمیسیون اقتصادی در این رابطه تدوین و تکمیل شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در حال حاضر کمیسیون پیگیری های لازم را در تکمیل گزارش اعمال ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس پیرو تخلفات صورت گرفته درباره فرآیند انتخابات اتاق ایران را از مسیرهای پیش بینی شده  مدنظر قرار داده و امیدواریم به زودی این گزارش جمع بندی و نهایی و نهایتا به صحن علنی ارسال شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید