گزارش تخلف ۹۲ هزار میلیاردی فولاد مبارکه نهایی شد

0
کارخانه فولاد
کارخانه فولاد
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به فساد 92 هزار میلیارد تومانی در فولاد مبارکه، از موافقت این کمیسیون با ارسال گزارش تفحص از فولاد مبارکه به هیأت رئیسه مجلس خبر داد.
به گزارش نبض صنعت، سید جواد حسینی کیادر تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع مجلس گفت: بررسی تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور و پیشنهادات نمایندگان در این خصوص، دستور کار اول نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس بود.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، بررسی یکی از بندهای لایحه بودجه 1401 در خصوص محل هزینه کرد درآمدهای حوزه صنعت بود و مقرر شد تمامی این درآمدها در همان حوزه صنعت هزینه شود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: دستور کار دوم کمیسیون، بررسی گزارش تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه بود که پس از بحث و بررسی به تصویب رسید و گزارش آن نیز در صحن قرائت خواهد شد.

به گفته حسینی کیا، مبالغی که باید در چارچوب مسئولیت های اجتماعی مجموعه فولاد هزینه شود در بخشی خارج از محل مشخص شده، هزینه شده است. از طرفی، اخلال در نظام توزیع و فساد‌های مالی که مجموعاً به حدود 92 هزار میلیارد تومان می‌رسد از جمله محورهای این تحقیق و تفحص است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید