پیش بینی بورس در هفته آخر مرداد

0
بازار سهام با پشت سر گذاشتن یک هفته نوسانی به استقبال آخرین هفته مردادماه می‌رود. طی هفته گذشته ارزش معاملات خرد به کف هشت ماهه رسید و حجم معاملات بسیار کاهش یافت.

به گزارش نبض صنعت، طی هفته‌های اخیر ترس و ابهام نسبت به چشم‌انداز بازار سرمایه در میان معامله‌گران افزایش یافته و این سوال را مطرح کرده است که آیا بازار در آخرین روزهای مرداد بالاخره از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟

بازار سهام در آستانه ورود به شهریورماه، حال خوشی ندارد و رکودی‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند. طی هفته‌های گذشته، حجم و ارزش معاملات خرد به شدت کاهش یافته و بورس تهران را به خواب برده است. اغلب سهم‌های بازار طی هفته‌های اخیر روندی خنثی را تجربه کرده و نتوانسته‌اند مسیر مشخصی را تجربه کنند.

این وضعیت سبب شده است سهامداران دست از معامله بکشند تا تکلیف بازار در بحبوحه بحران‌سازی دولت سیزدهم و افکندن بازارها در تله رکودی، تعیین و صنایع لیدر بازار برای ورود به ماه جدید مشخص شوند. کارشناسان بازار سرمایه نیز در یک نظرسنجی که در اینفوگرافیک زیر قابل مشاهده است، تک‌سهم‌ها را برای معاملات هفته آینده جذاب‌تر دانسته‌اند.

پیش بینی بورس هفته پایانی مردادماه 1402

فردین آقابزرگی تحلیلگر بازار سرمایه معتقد است بازار به دلیل افت‌های پیاپی قیمت سهام و شاخص کل که ناشی از تصمیمات غلط و ذی‌نفعانه دولت بوده، دچار تنش شده است. وی عنوان کرده است که بازار در هفته منتهی به شهریورماه، کماکان متعادل خواهد بود و در نهایت شیب ملایم مثبت را تجربه می‌کند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید