سنگینی رکود در بازار خودرو

0
قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی بدون هیچ تغییری نسبت به دو روز گذشته ثابت ماند. این شکل از ثبات قیمت در دو روز پایانی هفته امری عادی و رایج است که این هفته هم به وقوع پیوست.

به گزارش نبض صنعت، قیمت خودرو در بازار آزاد در هفته‌ای که گذشت غالباً کاهشی بود، اما با کم شدن حجم معاملات در روزهای پایانی هفته، معمولاً قیمت خودرو به ثباتی نسبی می‌رسد. قیمت خودرو امروز هم از این قانون پیروی کرد؛ چراکه بین قیمت‌های دو روز گذشته و امروز هیچ‌گونه تفاوتی دیده نمی‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی امروز ثبات را بر هر روند دیگری ترجیح داده؛ چراکه قیمت هیچ‌کدام از خودروهای داخلی هیچ‌گونه نوسانی را تجربه نکرده است.

شاهین G، قدرتمندترین سدان سایپا، امروز بدون هیچ تغییر قیمتی نسبت به دو روز گذشته با قیمت 570 میلیون تومان در بازار حاضر شد.

کوییک دنده‌ای S، جانشین پراید 111 و تیبا 2 در بازار آزاد امروز با قیمت نهایی 349 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

رانا پلاس، سدان نه چندان محبوب، اما خوش قیمت ایران خودرو امروز هم همانند دیروز با قیمت 487 میلیون تومان در بازار معامله شد.

دنا پلاس ۶ دنده توربو، خودروی لوکس دنده‌ای ایران خودرو نیز همانند دیگر محصولات ایران خودرو امروز بدون هیچ نوسانی نسبت به روز گذشته با قیمت نهایی 744 میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی، همانند خودروهای داخلی، امروز بدون هیچ نوسانی ثابت بود.

بسترن B۳۰، سدان چینی که ریشه آلمانی دارد پس از افزایش قیمت ناگهانی 50 میلیون تومانی در اوایل هفته، امروز بدون هیچ نوسانی با قیمت نهایی یک میلیارد و 150 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

جک J۴ آپشنال، سدان اقتصای کرمان موتور امروز بدون هیچ اختلاف قیمتی نسبت به روز گذشته با قیمت نهایی 755 میلیون تومان در بازار آزاد معامله شد.

چری آریزو ۵IE جدید توربو، سدان قدرتمند و چابک مدیران خودرو امروز هم همانند دیگر روزهای این هفته بدون هیچ تغییر قیمتی با رقم نهایی یک میلیارد و 130 میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به انتشار خبر احتمال حذف شدن سامانه یکپارچه خودرو به عنوان سامانه مرجع برای خرید و فروش خودرو به دلیل تمایل وزارت به حذف قیمت‌گذاری دستوی و جایگزین کردن آن با قیمت‌گذاری آزاد و رقابتی، احتمال افزایش قیمت خودرو با آغاز هفته آینده وجود دارد. از سوی دیگر اما رکود حاکم بر بازار به قدری زیاد است که بعید است با انتشار اخبار احتمالی تغییر قیمت چشم‌گیری در بازار رخ دهد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید