تدوام تغییر قیمتها ناشی از عدم مدیریت صحیح بازار است

0
فروشگاه، مدیریت بازار
فروشگاه
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه ناتوان از تنظیم قیمت کالای اساسی مردم در بازار نیستیم، گفت: دامنه تغیرات بالا ناشی از عدم مدیریت صحیح بازار است نه اینکه ما ناتوان از تنظیم قیمت و ثبات قیمت باشیم.

به گزارش نبض صنعت، بهروز محبی نجم آبادی با تاکید بر لزوم نظارت بر قیمت کالاهای اساسی در کشور و مدیریت بازار، گفت: فاصله ایجاد شده بین عرضه و تقاضا، در قیمت کالاهای اساسی تاثیر گذار است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تاکید کرد: به واقع باید تنظیم گری درستی بر قیمت کالاهای اساسی مردم صورت گیرد به عنوان مثال قیمت محصول مرغ از سال گذشته بین 48 تا 110 هزار تومان بود لذا این دامنه تغیرات بالا ناشی از عدم مدیریت صحیح بازار است نه اینکه ما ناتوان از تنظیم قیمت و ثبات قیمت باشیم و نتوانیم قیمت مرغ را به 60 هزار تومان برسانیم.

بیشتر بخوانید: جزییات تغییر قیمت گوشت، مرغ، روغن اعلام شد

بیشتر بخوانید: راهکاری برای کاهش قیمت کنسرو ماهی

وی با بیان اینکه وزارت جهادکشاورزی باید مدیریت صحیحی بر کالاهای اساسی مردم داشته باشد، بیان کرد: همچنین مجموعه های نظارتی، باید نظارت درست و موثری بر عرضه و تقاضای کالای اساسی داشته باشند.

محبی نجم آبادی تاکید کرد: افزایش قیمت کالاهای اساسی ناشی از عدم تنظیم گری در عرضه و تقاضای کالاهاست و دولت باید به ویژه با همراهی با اصناف، شرایطی را فراهم کند که قیمت کالای اساسی مردم کاهش پیدا کند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید