تست لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی +عکس

0
شرکت آرین پارس موتور امروز لاماری ایما هیبرید را برای تست و بررسی در اختیار خبرنگاران قرار داد. این تست در پیست اتومبیلرانی آزادی انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، شتاب قابل توجه لاماری ایما هیبرید با توجه به هیبرید و کراس اور بودن این خودرو از نکات قابل توجه بین فعالان رسانه بود.

در بررسی امروز، شتاب صفر تا صد این خودرو بین 8.2 تا 8.8 ثانیه ثبت شد که رقم خوبی به حساب می آید. همچنین ترمزگیری مطلوب و راحتی صندلی از دیگر نکات مثبت لاماری ایما هیبریدی بود.

لاماری ایما هیبرید دارای پیشرانه بنزینی چهار سیلندر توربوشارژر با حجم ۱.۵ لیتر است که با پیشرانه برقی همراهی می‌شود. حداکثر قدرت این خودرو ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر است. انتقال قدرت در این خودرو توسط گیربکس E-CVT انجام می‌شود، که در واقع همان گیربکس DHT است که برای خودروهای هیبرید طراحی شده است.

مصرف سوخت ترکیبی لاماری ایما هیبرید حدود ۴.۷ لیتر در صد کیلومتر است، که برای یک کراس‌اوور هیبریدی عدد مناسبی به حساب می‌آید.

این خودرو با قابلیت‌ هایی همچون میانگین مصرف سوخت ۴.۷ لیتر بر صد کیلومتر، یکی از خودروهای پاک و با کارایی بالا در بازار خودرو ایران خواهد بود.

همچنین این خودرو در رانندگی شهری، فقط از ۴۰ درصد توان موتور بنزینی‌اش استفاده می‌کند که باعث کاهش مصرف سوخت و کاهش میزان آلایندگی هوا می‌ شود.

در بررسی خبرنگاران مشخص شد که این خودرو شتاب خوبی دارد و هماهنگی موتور و گیربکس هم مناسب است. باتری های ۲ کیلووات ساعتی خودرو حالت بازیابی انرژی و شارژ از این طریق را دارند.

شرکت آرین پارس موتور خود را برای عرضه لاماری ایما هیبرید آماده می کند هرچند هنوز قیمت این خودرو مشخص نشده و قرار است سازمان حمایت رقم جدید را نهایی و اعلام کند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید