خودروسازان باز هم گران کردند/افزایش قیمت 4 تا 9 میلیونی ایران خودرو

0
خودرو

وزیر صمت در حالی مرتبا وعده کاهش قیمت خودرو را می دهد که روند قیمت گذاری شرکت های خودروساز از افزایش دوباره قیمتها حکایت دارد. این در حالی است که نرخ ارز نیز کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار نبض صنعت، گروه صنعتی ایران خودرو که به تازگی شاهد تغییر مدیرعامل خود بوده است، در عرضه محصولات بهمن ماه، قیمت برخی محصولاتش را افزایش داده به طوری که رشد قیمت 4 تا 9 تومانی بر روی این تولیدات لحاظ شده است.

طبق لیست جدید اعلام شده از سوی ایران خودرو برای فروش بهمن ماه، قیمت پژو ۴۰۵ دوگانه سوز از 145 میلیون و 700 هزار تومان در دی ماه به 149 میلیون‌ و 500 هزار تومان رسیده است. به این ترتیب قیمت این خودرو رشد 4 میلیون تومانی را تجربه کرده است.

در همین حال، قیمت کارخانه ای پژو‌ پارس دوگانه سوز نیز با رشد 4 میلیون تومانی، از ۱۷۱ میلیون‌ تومان به ۱۷۵ میلیون‌ تومان افزایش یافته است.

در قیمت گذاری جدید ایران خودرو، دنا پلاس توربو شارژ بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داده به طوری که قیمت این خودرو با رشد 9 میلیون تومانی به بیش از ۳۴۵ میلیون تومان رسیده است. قیمت این خودرو در دی ماه امسال ۳۳۶ میلیون تومان بود.

نرخ محصولات ایران خودرو در بهمن اعلام شد

باید دید قیمت گذاری جدید ایران خودرو در شرایطی که نرخ ارز نزولی است، تا چه حد بر قیمت محصولاتش در بازار اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید