رشد تولید لوازم بهداشتی و آرایشی در سه سال اخیر

0
رئیس انجمن واردکنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات می‌گوید: تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در سه سال اخیر معادل ٢٠ سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش نبض صنعت، محمدرضا بحیرایی، رئیس انجمن واردکنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات در حاشیه افتتاح یک شعبه فروشگاه محصولات ایرانی گفت: این شرکت حدود ۲۵سال پیش در جزیره کیش افتتاح شد و در آن زمان نماینده ۱۹ برند خارجی بود.

بحیرایی بیان کرد: این شرکت در ۲۵ سال گذشته فعال بوده است و در پی سیاست‌های دولت مبنی بر ممنوعیت واردات و تولید داخل، اقدام به تولید محصولات با کیفیت با استانداردهای بین‌المللی کرده است.

رئیس انجمن واردکنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات ادامه داد: پس از ممنوعیت واردات محصولات آرایشی، این انجمن سیاست خود را در راستای تولید داخل تغییر داد و با رایزنی با کارخانجاتی که از گذشته در کشور وجود داشتند، امکان تولید را برای واردکنندگان مهیا نمود؛ که تولید در ۳ سال اخیر با طرح تولید بدون کارخانه، معادل ۲۰ سال گذشته رشد داشته است.

او با بیان اینکه پوست یکی از مهمترین اندام‌های انسان است، اظهار کرد: در فصول گرم، پوست بیشتر در معرض آسیب قرار دارد و در دنیا مراقب‌های پوستی مورد توجه گرفته که ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بحیرایی در پایان گفت: رقابت در بازار محصولات آرایشی با وجود ممنوعیت واردات این محصولات معنای چندانی ندارد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید