نبض صنعت گزارش می دهد
دوربرگردانی برای اتوبوس نجومی بگیران سایپا

0
با کنار گذاشتن تیموری از مدیرعاملی گروه سایپا، این بحث که آیا اتوبوس مدیران نجومی بگیر سایپا مسیر دوربرگردان را طی خواهد کرد، بیش از پیش داغ است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، با انتصاب محمدعلی تیموری به مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا، جمعی از سفارش شدگان یکی از نمایندگان مجلس در پست های مختلف مدیریتی این خودروسازی مشغول به کار شدند که عمدتا فاقد سابقه مرتبط و موثر بوده و در عین حال جزء نجومی بگیران شده و دارای حقوق و دستمزد بالایی هستند.

گفته می شود حقوق و مزایای دریافتی این افراد در رده های کارشناسی به بالای 40 میلیون تومان و در رده های مدیریتی به بالای 100 میلیون تومان نیز می رسد.

حال که مدیریت سایپا تغییر کرده و البته نماینده مورد نظر نیز برای شرکت در انتخابات اخیر مجلس، تایید صلاحیت نشد، این بحث که تغییراتی در مدیریت بخش های مختلف دومین خودروساز بزرگ ایران رخ دهد، داغ شده است.

طی دو سالی که تیموری سکاندار سایپا بود، تعداد زیادی از کارکنان دانشگاه آزاد به سفارش یک نمایده شمالی مجلس وارد صنعت خودروسازی شدند که می توان به سعید علیزاده مدیرعامل سابق زامیاد، سید هادی فضلی معاون مدیرعامل زامیاد، فرزاد ناظمی مدیرعامل سرمایه گذاری سایپا و معظمی مدیرعامل سایپا یدک اشاره کرد.

این افراد عمدتا سابقه معتبری در صنعت خودروسازی ندارند و اخیراً نیز شاهد احتکار محصولات زامیاد بودیم که به تغییر مدیرعامل این شرکت ختم شد.

حال باید دید با برکناری تیموری از مدیریت سایپا، مدیران سفارشی این گروه خودروسازی نیز دچار تغییر خواهند شد؟ و آیا اتوبوس مدیران نجومی بگیر سایپا مسیر دوربرگردان را خواهد پیمود یا خیر؟

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید