با پول شاهین، چه خودروهایی را میتوان در خارج از کشور خرید؟

0
شاهین
شاهین سایپا

در حال حاضر شاهین در بازار آزاد با رقمی در حدود ۳۵۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود. با این مبلغ در بازارهای جهانی چه خودرویی را می توان خرید؟

به گزارش نبض صنعت، هم اکنون خودروی شاهین در بازار آزاد با قیمتی حدود ۳۵۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود. با در نظر گرفتن دلار ۲۷ هزار تومانی، این رقم برابر با ۱۳ هزار دلار است. اما در خارج از کشور با پول شاهین سایپا یعنی ۱۳ هزار دلار چه خودروهایی را می‌توانید بخرید؟

یکی از انتخاب های شما بدون شک فورد Escape SE در نسخه ۲۰۱۷ خواهد بود. این خودرو در بازار آزاد در مدل های کارکرده بهای قیمتی کمتر از ۱۳ هزار دلار دارد.

نیسان آلتیما مدل ۲۰۱۵ انتخاب بعدی است که شما می‌توانید داشته باشید. جالب است بدانید مدل ۲۰۰۸ این خودرو که در واقع مربوط به ۱۴ سال پیش است در حال حاضر در بازار کشورمان با بهایی بیشتر از ۴۰۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

سومین انتخابی شما کیا ریو ۲۰۱۸ است. این خودرو هرچند از لحاظ ایمنی نمره قابل‌قبولی نمی‌گیرد اما نمی‌توان انکار کرد که هزینه‌‌های نگه‌داری آن نسبت به سایر خودروها بسیار اندک است. کیا ریو در مدل ۲۰۱۸ متوسط‌ترین خودرویی که می‌توان در هر دسته‌بندی یافت کرد.

انتخاب بعدی که قصد داریم به شما معرفی کنیم شاسی‌بلند شورلت تراورس مدل ۲۰۱۵ است. این خودرو هرچند به موتور توربو مجهز نیست اما حداقل قدرت و حداکثر گشتاور آن به مراتب بیشتر است.

نام خودرو قدرت موتور گشتاور کارکرد
شاهین سایپا 110 اسب‌بخار 178 نیوتن‌متر 0 کیلومتر
فورد اسکیپ 2017 168 اسب‌بخار 230 نیوتن‌متر 244 هزار کیلومتر
نیسان آلتیما 2015 188 اسب‌بخار 244 نیوتن‌متر 167 هزار کیلومتر
کیا ریو 2018 130 اسب‌بخار 161 نیوتن‌متر 58 هزار کیلومتر
شورلت تراورس 2015 281 اسب‌بخار 361 نیوتن‌متر 235 هزار کیلومتر

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید