اولین شرکت لوازم خانگی، قیمت تولیدکننده را درج کرد

0

مدیرعامل شرکت سام سرویس گفت: گروه صنعتی سام در راستای حمایت از مصرف کنندگان، اقدام به ثبت قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی محصولات خود کرده است.

به گزارش نبض صنعت، نجفی با اشاره به ابلاغیه وزارت صمت مبنی بردرج قیمت کالا بر روی محصولات از جمله لوازم خانگی در راستای حمایت از مصرف کنندگان، گفت: گروه صنعتی سام به عنوان پیشرو در این امر اقدام به ثبت قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی محصولات خود کرده است.

نایب رییس انجمن خدمات پس از فروش کشور ضمن تاکید بر این نکته که همواره سعی می‌کنیم محصولات مختلف را براساس نیاز مشتریان طراحی کنیم و این روند توسعه محصولات و ارائه مدلهای جدید ادامه خواهد داشت گفت: در گروه محصولات خانگی مانند لباسشویی 10 مدل به بازار عرضه شده است که براساس نیاز گروه‌ها و طبقات مختلف بازار و مشتریان است، در همین راستا اخیرا در گروه محصولات برودتی نیز یخچال فریزر مدل « تویین» را به بازار عرضه کردیم و به زودی نیز جاروبرقی با برند سام به بازار عرضه خواهد شد.

نجفی در ادامه افزود: خوشبختانه با برندسازی‌ای که در گذشته اتفاق افتاد و با خدماتی که از طریق شرکت سام سرویس در طول 26 سال گذشته به هموطنان محترم ارائه شده، سام و سام سرویس توانسته‌اند تصویریک برند معتبر شناخته شده را در ذهن مخاطب تداعی کنند، بنابراین استقبال از برند سام با گارانتی سام سرویس بسیار بهتر از حد انتظار ما است و خوشحالیم که تلاشهای همکاران ما در بخشهای مختلف شرکت نتیجه داده است. اعتماد افکار عمومی به ما، انگیزه‌ای شده تا بتوانیم محصولات بهتر، با کیفیت‌تر و به روزتری را تولید و به بازار عرضه کنیم.

مدیرعامل شرکت سام سرویس گفت: موضوع رضایت مشتری و حقوق مصرف‌کنندگان همواره جزو اولویت‌ها و سیاستگذاری‌های مجموعه سام بوده و ما در سالیان گذشته این را به اثبات رساندیم و توانستیم در ارزیابی سازمانهای مختلف از جمله سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکنندگان، به عنوان شرکت برتر، تندیس طلایی را کسب کنیم. دریافت این نشان، مبین این نکته است که مجموعه سام سرویس تمام انرژی، توان و تلاش خود را معطوف کرده تا بتواند خدماتی در استاندارد جهانی و شان مصرف‌کننده ایرانی ارائه دهد. سام سرویس علی‌رغم تحریمها، خریداران سامسونگ را رها نکرد و با صرف انرژی و و هزینه بسیار بالا توانست قطعات و سرویس مورد نیاز مشتریان خود را که در طول سالیان گذشته مشتریان محصولات سامسونگ بودند در بالاترین سطح ممکن (با توجه به محدودیتها و محرومیت ناشی از تحریم‌ها) تامین کند تا به این طریق بتواند از خریداران این برند نیز حمایتهای لازم را داشته باشد.

نجفی ادامه داد: همواره خدمات پس از فروش یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان ایرانی است به همین منظور شرکت سام سرویس به منظور جلب اعتماد و تضمین کیفیت بهتر محصولات خود ، تمامی محصولات با برند سام را به مدت 2 سال تضمین و همه خدمات خود را در این مدت به صورت رایگان ارائه می‌دهد. همچنین 10 سال پشتیبانی قطعات را برای محصولاتمان لحاظ کرده‌ایم.

WhatsApp Image 2022-02-01 at 15.56.29

به گفته وی پشتیبانی و تعویض محصولات تصویری در تلویزیون‌های برند سام تا 6 ماه برای ایرادات فنی بدون قید و شرط و به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود که این مورد از جمله خدمات بی سابقه و متمایز سام است و مشابه این امتیاز در حال حاضر در سطح برندهای موجود در بازار وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت سام سرویس درخصوص خدمات نمایندگی‌های این شرکت نیز گفت: دوره‌های آموزشی تخصصی مختلفی برای نمایندگی‌هایمان برگزار کردیم بنابراین آنها ماهر و متخصص هستند تا به این طریق بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. از طرف دیگر قطعات را به میزان کافی در اختیار نمایندگی‌هایمان قرار دادیم تا مشتریان در دریافت خدمات مورد نیازشان مشکلی نداشته باشند.

وی با اشاره به ابلاغیه درج قیمت کالا بر روی محصولات از جمله لوازم خانگی گفت: گروه صنعتی سام  در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، به عنوان گروه پیشرو در این خصوص، اقدام به ثبت قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی محصولات خود کرده است.

نجفی گفت: به منظور توسعه خدمات و ارائه خدمات نوین به مشتریان، خدماتی را در حوزه ارتباط با مشتریان، مبتنی بر سرویسهای تحت وب ارائه خواهیم داد که درماه‌های آینده اجرایی می شود. همچنین مطابق رویه هرساله،برگزاری جشنواره‌های مختلف نورورزی را در دستور کار داریم  که جزییات بیشتر آنها متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید