اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اقلام خوراکی منتفی شد

0
فروشگاه
فروشگاه
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با هدف جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی و تحمیل هزینه بیشتر به سبد خانوارهای کم درآمد و دهک‌های پایین، اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اقلام خوراکی را منتفی کرد.

به گزارش نبض صنعت، در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا که با حضور سران سه قوه و به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد، اعضا چند موضوع مهم اقتصادی کشور را بررسی و درباره آنها تصمیم‌گیری کردند.

بر اساس یکی از مصوبات این جلسه، اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در مورد اقلام خوراکی و کالاهای سفره خانواده منتفی شد.

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران با هدف جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی و تحمیل هزینه بیشتر به سبد خانوارهای کم درآمد و دهک‌های پایین این تصمیم را گرفت.

در این جلسه که سه ساعت و سی دقیقه طول کشید، پیشنهادهای دولت در زمینه پرداخت سریع و به موقع عیدی و پاداش بازنشستگان تصویب و مقرر شد با اختصاص اعتبار لازم در سریع‌ترین زمان ممکن عیدی بازنشستگان پرداخت شود.

در ادامه این جلسه موضوع اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل و اتمام پروژه‌هایی که درصد پیشرفت اجرایی بالایی دارند، مطرح شد و به تصویب رسید.

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در این جلسه به ستاد تنظیم بازار با محوریت معاون اول رئیس‌جمهور اختیار داد برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و کنترل و ساماندهی بازار اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید