فروش اقساطی ایران خودرو واقعیت دارد؟

0
طبق اعلام شرکت لیزینگ ایران‌ خودرو، تاکنون هیچ‌گونه برنامه‌ای برای فروش اقساطی ایران خودرو اعلام نشده است.

به گزارش نبض صنعت، پیرو انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص آغاز فروش اقساطی ایران خودرو توسط شرکت لیزینگ ایران‌خودرو، این خبر تکذیب می‌شود.

شرکت لیزینگ ایران‌خودرو تاکید کرده، تاکنون هیچ‌گونه برنامه‌ای برای فروش اقساطی خودرو اعلام نکرده و تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به طرح‌های فروش این شرکت تنها از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.likco.ir و منابع معتبر اطلاع‌رسانی از جمله پایگاه اطلاع‌رسانی گروه صنعتی ایران‌خودرو به نشانی www.ikcopress.ir می‌شود.

از شهروندان درخواست می‌شود برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده، به اخبار منتشر شده از منابع غیررسمی توجه نکرده و اطلاعات را از کانال‌های رسمی شرکت لیزینگ ایران‌خودرو پی‌گیری کنند.

گفتنی است علیمردان عظیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو امروز به منظور ارزیابی ارایه خدمات پس از فروش و پاسخ‌گویی به مشتریان، از واحدهای مدیریت ارتباط با مشتریان و تعمیرگاه مرکزی این مجموعه بازدید کرد.

وی با حضور در محل مدیریت ارتباط با مشتریان ایران‌خودرو به‌طور مستقیم با مشتریان گفت‌وگو کرد و پی‌گیر موارد مطروحه از سوی آنان شد.

وی روند پذیرش مشتری و پاسخ‌گویی کارشناسان را مورد بررسی قرار داد و بخش‌های مختلف مدیریت ارتباط با مشتریان، شامل اداره توسعه خدمات مشتری، آنالیز خدمات و نظرات مشتریان، اثربخشی پروژه‌ها، تصدیق و صحه‌گذاری، ارتباط با مشتری و دیگر بخش‌ها مورد بازدید وی قرار گرفت و مسوولان و کارشناسان هر بخش، پاسخ‌گوی سوالات مدیرعامل گروه بودند.

عظیمی با تاکید بر تکریم مشتری گفت: مشتری، ولی‌نعمت ماست و باید در نظر داشته باشیم که همیشه حق با مشتری است و تلاش برای جلب رضایت او، وظیفه ماست.

وی افزود: هنگامی که مشتری به‌صورت حضوری مراجعه می‌کند، باید نظرات و خواسته‌هایش را در یک فضای دوستانه و بدون دغدغه ارایه کرده و کارشناسان متخصص نیز با صبر و حوصله و با داشتن اطلاعات کامل، ضمن تکریم مشتریان، پاسخ‌گوی سوالات آنان باشند.

وی با اظهار امیدواری نسبت به افزایش میزان رضایت مشتریان از محصولات ایران‌خودرو به‌ویژه محصولات جدید شرکت ادامه داد: در راستای سرعت‌دهی به خدمات مشتریان، لازم است هماهنگی لازم با معاونت‌ها، مدیریت‌ها و بخش‌های مرتبط با مشتری صورت گیرد و هر شکایت مشتری تا حصول نتیجه و جلب رضایت وی مورد بررسی قرار گیرد.

عظیمی با بیان این‌که کارشناسان باید اطلاعات کافی برای کمک به مشتری در اختیار داشته باشند، افزود: در زمان مراجعه یا تماس تلفنی مشتریان، کارشناسان مرتبط برای پاسخ‌گویی بهتر باید اطلاعات کافی و جامع در خصوص موارد مطروحه داشته باشند و لازم است آموزش‌های مرتبط و مورد نیاز در اختیار آنان قرار گیرد.

مدیرعامل ایران‌خودرو به ضرورت رصد ارایه خدمات پس از فروش محصول «ری‌را» اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که ری‌را به تازگی وارد بازار شده، لازم است برای دریافت نظرات و میزان رضایتمندی مشتریان، با آنان تماس حاصل شده و موارد احتمالی به بخش‌های مرتبط ارسال شود تا در صورت نیاز، اقدام اصلاحی لازم روی محصول صورت پذیرد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید