عملکرد بی نظیر خدمات پس از فروش آرین دیزل در شاخص تامین قطعات

0
خدمات پس از فروش آرین دیزل
مدیر خدمات پس از فروش آرین دیزل گفت: این شرکت در شاخص تامین و توزیع قطعات یدکی عملکرد بی نظیری داشته و در نرخ تامین به موقع، شاخص ۹۸ درصد را پاس می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، محمد امین رضوان خواه در یک نشست خبری در حاشیه مراسم رونمایی از کامیونت جک ۱۲ تن آرین دیزل با تشریح جزئیات ارائه خدمات پس از فروش شرکت آرین دیزل اظهار داشت: آرین دیزل توانسته در شاخص تامین و توزیع قطعات یدکی عملکرد بی نظیری داشته باشد به طوری که در نرخ تامین به موقع، شاخص ۹۸ درصد را پاس کرده ایم. این موضوع یعنی اینکه از هر ۱۰۰ درخواست، ۹۸ درخواست در لحظه پاس می شود.

وی با بیان اینکه متوسط این شاخص در صنعت 70 درصد است، افزود: شاخص مدیریت کنترل موجودی نیز در آرین دیزل 18 ماه است به این معنی که در حال حاضر توان تامین نیاز شبکه به میزان 18 ماه وجود دارد و این میزان قطعه در انبار ما موجود است.

همچنین ابراهیم پرویزی، مدیر فروش آرین دیزل در این نشست خبری از برنامه ریزی برای عرضه نقدی و لیزینگی کامیونت جک 12 تن آرین دیزل خبر داد و گفت: این محصول می تواند در جهت نوسازی ناوگان فرسوده کشور نیز عرضه شود تا از این طریق علاوه بر بهینه سازی مصرف سوخت، هزینه حمل و نقل محصولات نیز کاهش یابد چرا که با استفاده از این کامیونت، امکان جابجایی بار با ظرفیت بین کامیونت های 8 و 18 تن فراهم می شود.

به گفته وی، از کامیونت جک 12 تن آرین دیزل می توان برای حمل و نقل محصولات مختلف از جمله مواد لبنی، پروتئینی، پروفیل فولادی و همچنین یونولیت استفاده کرد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید