نخستین فروش امسال خودروسازان به مادران اختصاص یافت

0
خودرو
خودرو
خودروسازان اولین فروش سال جدیدشان را به عرضه خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص دادند.

به گزارش نبض صنعت، گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس، نخستین پیش‌فروش یک‌ ساله محصولات خود را از فردا چهارشنبه ۱۷ اسفندماه برای مادران آغاز خواهد کرد.

پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۱۷ اسفندماه آغاز می‌شود.

در طرح پیش فروش یک ساله سایپا، محصولات شاهین. جی، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا. اس عرضه می‌شود.
پیش‌فروش ۵ محصول سایپا ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد
متقاضیان می‌توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com در پیش‌فروش یک‌ساله ثبت‌نام کنند.

فروش حمایتی 5 محصول ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو نیز نخستین فروش امسال محصولات خود را با عرضه پنج محصول از امروز به مدت سه روز اجرا می‌کند.

با وجود وعده وزیر صمت مبنی بر حذف قرعه کشی خودرو در سال ۱۴۰۱، گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین فروش امسال محصولات خود را با عرضه پنج محصول در قالب سومین فروش ویژه حمایت از خانواده و سی و پنجمین مرحله فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه از امروز به مدت سه روز اجرا می‌کند.

در این دو طرح فروش، دو محصول جدید ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای، در کنار پژو پارس سال مجهز به موتور XU ۷ P، پارس ELX با موتور TU ۵ و راناپلاس با موتور TU ۵ پلاس و سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شده است.

مشتریان نهایی پس از انجام قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی، در روز شنبه ۲۰ فروردین ماه انتخاب خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند از امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

قرعه‌کشی خودرو همچنان ادامه دارد/ پژو ۲۰۷ جدید ۳۱۸ میلیون تومان قیمت خورد

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید