اعلام اسامی برندگان قرعه‌کشی خودرو به چهارشنبه موکول شد

0
قرعه کشی خودروسازان
قرعه کشی خودروسازان
رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت گفت: نتایج قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه با تاخیر 24 ساعته، روز چهارشنبه هفته جاری اعلام می‌شود.

به گزارش نبض صنعت، حسین زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت ضمن عذرخواهی از مردم بابت تاخیر در اعلام نتایج قرعه کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت: نظر به لزوم صیانت از حق مصرف کنندگان و افزایش دقت در موضوع صحه گذاری ثبت نام کنندگان که از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در حال انجام است زمان برخی از استعلامات طولانی شد.

وی افزود: استعلام از نیروی انتظامی برای اطلاعات افراد از جمله شناسایی دلالان و ثبت نام‌های غیر واقعی، احراز هویت ثبت نام شدگان برای بررسی مالکیت شماره‌های اعلام شده و مطابقت آن با اسم افراد و همچنین استعلام از ثبت احوال برای ۲۹۷ هزار ثبت نامی که در طرح جوانی جمعیت صورت گرفته؛ باعث تاخیر در اعلام نتایج شده است.

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت اظهار کرد: در تلاش هستیم در ۲۴ ساعت آینده نتایج را در سامانه تخصیص یکپارچه خودرو قرار دهیم، اما ساعت مشخصی را اعلام نمی‌کنیم.

قشمی تصریح کرد: در این دوره ما در سامانه تخصیص خودرو مجموعا ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه در قالب ۱۱۵ طرح فروش متنوع در بازه زمانی کمتر از یک سال خواهیم داشت.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید