طرح خرید لوازم خانگی از وزارت صمت کارشناسی نشده است

0
بازار لوازم خانگی
بازار لوازم خانگی
رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: اجرای طرح خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت، یک خیانت بزرگ به فروشگاه‌های لوازم خانگی است چرا که اجرای این طرح زیر ساخت، برنامه و محتوای اصلی ندارد.

به گزارش نبض صنعت، اکبر پازوکی اظهار داشت: اصلا اجرای طرح خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت، یک خیانت بزرگ به فروشگاه‌های لوازم خانگی است چرا که اجرای این طرح زیر ساخت و برنامه و محتوای اصلی ندارد. در واقع اجرای این طرح به ضرر کسبه است. اگر دولت می‌خواهد به کسب و کار رونق دهد بیاید این وام را ارائه بدون محدودیت خرید برای جوانان بگذارد چرا که این خرید مختص به یک کالای خاص است.

به گفته رئیس اتحادیه لوازم خانگی، اجرای این طرح خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت مختص به شرکت‌های خاصی دارد. از این رو کسبه فروشگاه‌های لوازم خانگی باید تعطیل شوند زیرا با انجام این طرح کالای قاچاق در کشور افزایش پیدا می‌کند. به نظر من این طرح بدون حساب و کتاب است.

بیشتر بخوانید : جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت صمت

بیشتر بخوانید : خرید لوازم خانگی اولویت دوم و سوم مردم است

پیشتر، محمدحسین قمری مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت گفته، زوج‌های جوان با مراجعه به سامانه طرح توان خرید به آدرس www.tavankharid.ir می‌توانند با مراجعه به عاملان فروش محصولات که سامانه جهاد کالاست به صورت مستقیم از تولیدکنندگان لوازم خانگی، به صورت اقساطی جهیزیه دریافت کنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید