پیش شرط نوسازی خطوط تولید لوازم خانگی

0
لوازم خانگی
تولید لوازم خانگی
رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران گفت: نوسازی خطوط تولید لوازم خانگی و رعایت استانداردهای روز دنیا نیازمند تجارت آزاد و حمایت جدی دولت است،

به گزارش نبض صنعت، پازوكی با اشاره به اینكه ما تا قبل از سال ۱۳۹۶ هیچ راه و نقشه و مسیر مشخصی برای تولید لوازم خانگی نداشتیم، گفت: ما قبلاً آن كیفیت و هدف عالی كه امروز باید به آن می‌رسیدیم را تعیین نكرده بودیم اما الان تولیدكنندگان به این نتیجه رسیدند كه برای رقابت با دنیا و ماندگاری در چرخه تولید باید كیفیت را افزایش دهند.

وی با بیان اینكه صنعت لوازم خانگی ایران طی چهار سال اخیر از نظر كیفیت و خدمات پس از فروش دچار یك تحول بزرگ و انقلاب شده است، افزود: با گذشت چهار سال از ممنوعیت واردات رسمی لوازم خانگی مردم تقریباً به تولید داخل اطمینان پیدا كردند و لوازم خانگی تولید داخل را با خیال راحت خریداری می‌كنند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران از فراهم شدن زمینه صادرات لوازم خانگی ایرانی به دنیا سخن گفت و اظهار كرد: ما كشورهای هدف را پیدا كردیم و در هدف گذاری‌ها نیز بحث كیفیت و شكل كالا و خدمات پس از فروش را مد نظر قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: چرا بازار لوازم خانگی راکد است؟

بیشتر بخوانید: لوازم خانگی خارجی موجود از کیفیت خوبی برخوردار نیست

پازوكی تصریح كرد: ما اگر تا قبل از سال ۱۳۹۶ با شركت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها قهر بودیم اما امروز در آشتی كامل با این شركت‌ها هستیم و از سازمان استاندارد داخل كشور هم برای به روزرسانی تولیدات داخلی استفاده می‌كنیم.

وی با تأكید بر اینكه عوض كردن خط تولید و رعایت استانداردهای روز دنیا نیازمند تجارت آزاد و حمایت جدی دولت است، افزود: تولیدكننده برای تولید باكیفیت یا باید سرمایه گذاری كند و ماشین آلات جدید را به داخل كشور بیاورد یا اینكه از توانایی شركت‌های دانش بنیان كمك بگیرد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران از شركت‌های دانش بنیان درخواست كرد كه به صورت تخصصی به صنعت لوازم خانگی ورود كنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید