مراکز اسقاط خودرو تعطیل شدند

0
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به کوتاهی وزارت صمت در راه اندازی سامانه مربوط به اسقاط خودرو، گفت: این موضوع با حضور نماینده وزارت صمت در جلسه کمیسیون صنایع بررسی می‌شود.

به گزارش نبض صنعت، روح اله ایزدخواه درباره وضعیت اسقاط خودرو، گفت: براساس قانون اصلاح ماده(۱۰) ساماندهی صنعت خودرو که دی ماه امسال ابلاغ شد، مسئولیت اسقاط خودرو با وزارت صمت است، البته این موضوع با اصرار وزارت صنعت مصوب شد.

وی افزود: از تاریخ ابلاغ این قانون، ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت مستقر در وزارت راه و شهرسازی که پیش از این موضوع اسقاط خودرو را مدیریت می‌کرد، مسئولیتی در برابر اسقاط خودرو قبول نمی‌کند و سامانه جایگزین این موضوع نیز در وزارت صمت ایجاد نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: در حال حاضر به دلیل این موضوع مراکز اسقاط خودرو تعطیل شدند و سردرگم هستند و هیچی فردی پاسخگو نیست.

وی با اشاره به نامه انجمن صنفی مراکز اسقاط خودرو، ادامه داد: اگر وزارت صمت آمادگی اجرای زیرساخت‌های موردنیاز این قانون را نداشت، نباید در جریان بررسی این قانون اصرار می‌کرد که مسئولیت اسقاط را برعهده بگیرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزارت صمت در این زمینه کوتاهی کرده، تصریح کرد: مقرر است این موضوع در جلسه‌ای با حضور نماینده وزارت صمت و انجمن مراکز اسقاط بررسی شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید