مصوبه شورای رقابت در مورد خودروهای مونتاژی ملغی نشده است

0
شورای رقابت هفت روز پیش مصوبه‌ای درباره قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد و این مصوبه همچنان پابرجاست و ملغی نشده است.

به گزارش نبض صنعت، مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خودروهای مونتاژی تغییری نکرده و ملغی نشده است.

سخنگوی شورای رقابت گفت: مصوبه ۱۷ اردیبهشت شورای رقابت در مورد قیمت جدید خودروهای مونتاژی ملغی نشده است و ملاک، همان قیمت‌های اعلامی است.

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه خودروهای خودروسازان بخش خصوصی (مونتاژی‌ها) تا یک سال با قیمت بهمن سال ۱۴۰۱ به فروش خواهند رسید.

بیشتر بخوانید : فروش خودروهای خودروسازان خصوصی تا یکسال با قیمت بهمن ۱۴۰۱

این در حالی است که سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه شورای رقابت بر اساس اطلاعات دریافتی از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت جدید خودروهای مونتاژی را تصویب و ابلاغ کرده بود.

بر اساس مصوبه شورای رقابت قیمت خودروهای مونتاژی بین ۱۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان کمتر از قیمت بهمن ماه سال ۱۴۰۱ تصویب شده بود.

اسماعیل شجاعی، سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه نمایندگان سازمان حمایت و وزارت صمت در جلسات شورای رقابت حضور دارند، اظهار داشت: مصوبه ۱۷ اردیبهشت شورای رقابت در خصوص قیمت جدید خودروهای مونتاژی ملغی نشده است. البته به زودی یک اطلاعیه خودرویی در این مورد منتشر می‌کنیم.

سخنگوی شورای رقابت اضافه کرد: اینکه یک خودروساز اعلام کرده بر اساس توافق با شورا مقرر شده بر اساس قیمتهای بهمن ۱۴۰۱ خودروهایشان را بفروشند، برداشت خودشان از دستورالعمل شوراست. شورای رقابت از تصمیم خود عقب نشینی نکرده است.

وی افزود: ضمن اینکه این خودروساز این موضوع را در شورای رقابت مطرح نکرد و در کارگروه خودروی شورا مطرح کرده بود.

شجاعی تاکید کرد: ملاک قیمت همان قیمتهای ۱۷ اردیبهشت ماه است و اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد باید جلسات تخصصی برگزار شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید