امتناع مدیران خودرو از بازگرداندن وجه نقد انصرافی‌ها

0
مدیران خودرو
شرکت مدیران خودرو به مشتریانی که از خرید منصرف شده اند و درخواست بازگرداندن مبلغ پیش پرداخت خود را دارند، به جای وجه نقد، کارت اعتباری خرید می‌دهد که این باعث زیان مشتریان شده است.

به گزارش نبض صنعت، متقاضیان خودرو‌های شرکت مدیران خودرو که به علت کاهش قیمت‌ها یا موجود نبودن خودروی ثبت نامی، درخواست انصراف می‌دهند ناچار هستند بجای رقم پیش پرداخت، کارت‌های اعتباری بانک صادرات را از سوی این شرکت دریافت کنند، این کارت‌ها یک ماه بعد از انصراف، قابلیت خرید صرفا از پایانه‌های فروشگاهی را دارند و خریدار بابت خرید باید مالیات بر ارزش افزوده آن را پرداخت کند.

این اقدام شرکت مدیران خودرو در حالی است که رقم پیش پرداخت برخی از محصولات را ۶ ماه جلوتر از زمان تحویل خودرو، دریافت کرده و در قرارداد‌ها به چنین شیوه‌ای برای بازگشت پول انصرافی‌ها اشاره‌ای نشده است.

با توجه به اینکه امکان تحویل برخی از خودرو‌های اتومات به متقاضیان وجود ندارد و شرکت مدیران خودرو به آن‌ها اعلام کرده به جای آن می‌توانند خودروی دنده دستی دریافت کنند، متقاضیان به دنبال انصراف از ثبت نام هستند، اما نحوه بازگرداندن پول به روش کارت اعتباری خرید، باعث گلایه‌های فراوان شده است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید