دولت برای صادرات نان مجوز صادر کرد

0
رئیس اتحادیه نان‌های صنعتی كشور گفت: از آنجا كه آرد نان یارانه‌ای است و دولت بابت نان یارانه پرداخت می‌كند اخیراً مجوز گرفتیم تا نانوایان بتوانند نان‌های صنعتی و شناسنامه دار را صادر كنند.

به گزارش نبض صنعت، محسن لزومیان درباره صدور مجوز صادرات نان اظهار كرد: از آنجایی كه آرد نان یارانه‌ای است و دولت بابت نان یارانه پرداخت می‌كند اخیراً مجوز گرفتیم تا نانوایان بتوانند نان‌های صنعتی و شناسنامه دار را صادر كنند.

وی افزود: نان‌هایی كه ماندگاری پایینی دارند قابلیت صادر شدن را ندارند اما نان‌هایی كه شناسنامه دار هستند و ماندگاری بالایی دارند مانند نان‌های كروسان و حجیم، نان‌های مغزدار و نان‌های خشك صادر می‌شوند.

رئیس اتحادیه نان‌های صنعتی كشور گفت: تولید نان‌های صادراتی مانند دیگر محصولات صادراتی در این حوزه از آرد غیر یارانه‌ای و از آرد نوع چهار انجام می‌شود.

لزومیان عنوان كرد: قبلاً كه آرد یارانه‌ای بود ما اجازه صادرات نداشتیم و همكاران نان‌های خشك را با سختی‌های فراوان به كشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و بعضاً به كشور افغانستان صادر می‌كردند اما الان كه مجوز صادرات صادر شده این كار به شكل رسمی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید