ارائه ناقص خدمات شرکت نمایشگاه‌ها در پنجره ملی

0
مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران گفت: از بهمن پارسال، ۵ خدمت برای شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین‌المللی ایران در پنجره واحد خدمات هوشمند تعریف و در سامانه درج شد.

به گزارش نبض صنعت، عباس برهانی افزود: از سال ۹۷ خدماتی برای شرکت سهامی نمایشگاه‌ها تعریف و شناسه دار شدند که موضوعیت برخی از آن خدمات از بین رفته بود، اما ناچار به پیگیری خدمات از قبل شناسه گرفته شده بودیم؛ آنچه امروز در سامانه تعریف شده خدمات واقعی مجموعه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران است.

وی درباره خدمات جدیدی که قرار است به پنجره واحد خدمات هوشمند دولت متصل شود، گفت: هم اکنون دو سامانه کارتابل مجریان و سامانه ثبت نام مشارکت کنندگان را برای دریافت شناسه آماده داریم که به پنجره واحد خدمات هوشمند بپیوندد، زیرا از لحاظ عملیاتی بخش زیادی از ارتباطات و اصلی‌ترین مشتریان مستقیم این شرکت، مجریان و برگزارکنندگان نمایشگاه هستند که از طریق این کارتابل‌ها در حال انجام است.

برهانی افزود: هم اکنون همه خریدها، معاملات متوسط، کلان و قرارداد‌ها و به طور کلی اطلاع رسانی و درخواست‌ها کاملاً به صورت الکترونیکی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می‌شود و هیچ گونه استعلام بیرونی و فیزیکی نداریم.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی با بیان اینکه در سطح وزارتخانه، چهارمین سازمانی هستیم که خدمات الکترونیکی را در پنجره واحد تعریف و بارگذاری کردیم افزود‌: اتصال ۳۶ درصدی نمایشگاه‌ها به پنجره واحد خدمات هوشمند دولت، بدون در نظر گرفتن عدم مصداقهاست.

برهانی گفت: در مکاتبات با سازمان اداری و استخدامی، سه خدمت از خدمات الکترونیک کم کاربرد این شرکت عدم مصداق گرفته است.

وی اضافه کرد: این ۳۶ درصد از ۱۰۰ درصد اعلامی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با در نظر گرفته شدن این خدمات عدم مصداق گرفته شامل اینترنت وایرلس، کارت پارکینگ، خدمات امدادی و اطفاء حریق است که با حذف شدن آن‌ها پیشرفت ۳۶ درصدی به ۵۰ تا ۶۰ درصد خواهد رسید.

وی گفت: با دریافت شناسه برای خدمات جدید و حذف عدم مصداقی‌ها به طور قطع میزان اتصال صددرصدی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران در بستر پنجره واحد خدمات هوشمند افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید