ثبت نام لاماری هیبرید؛ نیمه دوم بهمن در سامانه یکپارچه

0
لاماری ایما هیبرید
مدیر فروش شرکت آرین موتور پارس از ثبت نام لاماری ایما هیبرید طی نیمه دوم بهمن ماه در سامانه یکپارچه خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، علی موسوی مدیر فروش شرکت آرین موتور پارس در مورد زمان عرضه لاماری ایما هیبرید گفت: این خودرو نیمه دوم بهمن ماه از طریق سامانه یکپارچه خودرو عرضه خواهد شد.

وی در مورد قیمت لاماری ایما هیبرید نیز اظهار داشت: محاسبات قیمتی انجام شده ولی مسئولیت اعلام رسمی قیمت به عهده سازمان حمایت است و باید منتظر اعلام این سازمان باشیم.

وی افزود: قیمت لاماری ایما هیبری طی یکی دو هفته آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

موسوی همچنین از برنامه ریزی برای رونمایی یک خودروی SUV در کلاس B تا پایان سال خبر داد و گفت: قرارداد این خودرو منعقد شده و در عین حال برای عرضه یک خودروی سدان نیز قرارداد منعقد شده است.

به گفته وی، رونمایی خودروی سدان نیز می تواند یک ماه پس از رونمایی خودروی دوم آرین موتور صورت گیرد.

مدیر فروش شرکت آرین موتور پارس همچنین از برنامه ریزی برای واردات مدل های باکیفیت و دارای آپشن میتسوبیشی در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه تا امروز 12 هزار و 500 دستگاه لاماری عرضه کرده ایم، گفت: این رقم تا پایان سال از مرز 15 هزار دستگاه عبور خواهد کرد.

به گفته وی، تولید لاماری ایما از مرز 11 هزار دستگاه عبور کرده و 10 هزار و 300 دستگاه از این محصول به مشتریان تحویل داده شده است.

مدیر فروش شرکت آرین موتور پارس با بیان اینکه بیش از 93 درصد مشتریان، خودروی خود را در بازه زمانی کوتاهتر از زمان تعهد در قرارداد تحویل گرفته اند، افزود: متوسط زمان تحویل 68 روز عادی بوده که 40 روز زودتر از موعد قرارداد است.

موسوی همچنین از استانداردسازی 15 نمایندگی آرین موتور خبر داد و گفت: 14 نمایندگی نیز در حال استانداردسازی هستند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید