فروش سه محصول کرمان موتور ویژه بهمن ماه

0
زمان ثبت نام و شرایط فروش سه خودروی KMC T8 ، KMC X5 و جک J4 ویژه بهمن ۱۴۰۲ توسط شرکت کرمان موتور اعلام شد.

به گزارش نبض صنعت، بخشنامه فروش جدید کرمان موتور از ۱۷ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برقرار است.

شرایط فروش و قیمت سه محصول کرمان موتور

در این بخشنامه جک J4 و KMC X5 به ترتیب با قیمت های ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت نقدی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به فروش می‌رسند. همچنین این خودروهای مونتاژی را می‌توان با رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری خریداری کرد.

پیکاپ KMC T8 هم با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. برای این خودروی دو دیفرانسیل امکان خرید اقساطی با پیش‌پرداخت ۸۶۵ میلیون تومان هم فراهم است. در طرح فروش T8 به ازای هر دو ماه یک فقره چک ۲۰ میلیون تومان به شرکت ارائه می شود. این پیکاپ با اقساط دو ساله به مشتریان واگذار می شود و پس از چک آخر، یک چک دیگر به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ به مبلغ ۶۰۰ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۰۰ تومان به شرکت کرمان موتور اعطا می‌شود. همچنین در طول مدت گارانتی KMC T8 دوازده سرویس دوره‌ای تا ۶۰ هزار کیلومتر، به صورت رایگان برای مشتریان انجام می‌شود. مدل خودروهای تحویلی ۱۴۰۳ خواهد بود و پس از تکمیل مدارک مشتریان، KMC T8 طی ۶۰ روز کاری به خریداران تحویل داده می‌شود.

 

در شرایط فروش سه محصول کرمان موتور ویژه بهمن ۱۴۰۲ به ازای هر ماه تاخیر ۳ درصد سود به مشتریان تعلق می‌گیرد. همچنین این سه مدل خودرو صرفاً با مدل سال ۱۴۰۳ به دست خریداران خواهند رسید.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید