توزیع لاستیک سنگین تولید داخل بر اساس میزان پیمایش خودروها

0
وزیر صنعت
وزیر صنعت، معدن و تجارت

وزیر صمت با بیان اینکه ۳۰ درصد لاستیک سنگین تولید داخل است، افزود: تخصیص این ۳۰ درصد لاستیک تولید داخل مبتنی بر پیمایش صورت خواهد گرفت که این موضوع در حال نهایی شدن است.

به گزارش نبض صنعت، سید رضا فاطمی امین افزود: حوزه حمل‌ و نقل نیز یکی از موضوعات بسیار مهم در زنجیره توزیع کالا است و به دنبال اصلاح ساختارهای بازار آن هستیم.

وی در این خصوص ادامه داد: برنامه‌های این حوزه در دست اجراست و در آینده‌ای نزدیک شاهد اصلاح ساختار بازار حمل بار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هزینه‌های حمل‌ونقل بسیار مهم است، گفت: وزارت صمت از چند جهت با این موضوع مرتبط است، یکی مسائل ریلی است و دیگری هزینه‌های جاری حمل‌ و نقل جاده‌ای است.

وزیر صمت ادامه داد: با توافقاتی که با وزارت راه و شهرسازی شده است موضوع تأمین لوکوموتیو برای حمل‌ و نقل ریلی در دست پیگیری است.

فاطمی امین در مورد هزینه‌های جاری حمل‌ونقل جاده‌ای نیز بیان کرد: ۳۰ درصد لاستیک سنگین تولید داخل است که ۲۰ درصد آن بایاس و ۱۰ درصد دیگر رادیال است.

وی ادامه داد: تخصیص این ۳۰ درصد لاستیک تولید داخل مبتنی بر پیمایش صورت خواهد گرفت که این موضوع در حال نهایی شدن است.

وزیر صمت اضافه کرد: در حوزه نوسازی ناوگان نیز توافقات لازم بین وزارت صمت و وزارت راه و شهرسازی نهایی شده است و منتظر مصوبه شورای عالی اقتصاد است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید