تغییر در امداد نوروزی ایران خودرو/برنامه وزارت صمت برای ایجاد سامانه واحد امداد خودرویی

0
مدیر عامل امداد خودرو ایران از برنامه ایجاد سامانه مدیریت امداد خودروهای متفرقه توسط وزارت صمت خبر داد و گفت: با تغییر مدیریتی در این گروه خودروسازی، خدمات امداد نوروزی نیز با تغییراتی در جهت بهبود رضایت مشتریان همراه شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، سید عباس میرحسینی در نشست خبری پروژه خدمات نوروزی ایران خودرو اظهار داشت: تغییر در تیم مدیریتی ایران خودرو مساوی است با تغییر در نگرش و تفکر ایران خودرو. از این رو، در طرح امداد نوروزی امسال سعی کردیم که تغییرات به طور محسوس برای مشتریان اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه افزایش سطح سرویس دهی به مشتریان یکی از اهداف تیم مدیریتی جدید ایران خودرو است، تصریح کرد: خدمات نوروزی از 28 اسفند امسال تا 16 فروردین سال 1404 به مشتریان ارائه خواهد شد. در این طرح بیش از 1500 ناوگان امدادی فعالیت خواهند داشت و سر شماره 096440 مرکز امداد به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی متوسط زمان انتظار مشتریان کمتر از 25 دقیقه خواهد بود گفت: تلاش می کنیم این مدت را به حدود 20 دقیقه برسانیم.

به گفته مدیر عامل امداد خودرو، در طرح خدمات نوروزی ایاب و ذهاب برای مشتریان ایران خودرو رایگان است و علاوه بر این، سرویس قبل از سفر نوروزی نیز از 15 اسفند ماه به مدت یک ماه با ارائه ایاب و ذهاب رایگان و تخفیف 50 درصدی در اجرت اجرایی می شود. به طوری که بازدید فنی خودرو و سرویس قبل از سفر ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شعار امسال ما، امداد دیجیتال با استفاده از پلت فرم «بسپور» است، گفت: با این روش، قابلیت کنترل بر خط و ارائه خدمات بهتر به مشتریان وجود دارد و ۵۰ درصد خدمات از طریق این پلت فرم ارائه خواهد شد. همچنین ۱۰۰ هزار تومان در کیف پول مشتریان شارژ خواهد شد.

مدیرعامل امداد خودرو ایران همچنین از ارائه خدمات امدادی ایران خودرو به خودروهای برقی خبر داد و افزود: برای اولین بار بیش از هزار خودروی ری را از خدمات متصل ایران خودرو بهره مند می شوند به طوری که با استفاده از دکمه تعبیه شده در این خودرو به طور مستقیم به مرکز تماس ایران خودرو و یا اورژانس متصل می شوند.

وی در ادامه در مورد وضعیت فعالیت امداد خودروهای متفرقه نیز به خبرنگار نبض صنعت گفت: سهم ما در امدادرسانی به خودروها افزایش یافته و مشتریان نیز وضعیت بهتری را تجربه می کنند.

وی از برنامه ریزی برای ایجاد سامانه واحد در وزارت صمت برای مدیریت امداد خودروهای متفرقه خبر داد و گفت: وزارت صمت پیگیر این موضوع است تا سامانه واحدی برای ارائه خدمات امدادی ایجاد شود و ما نیز در این زمینه کمک خواهیم کرد.

دسترسی آسان ۹۰ درصد پوشش جمعیتی کشور به خدمات امداد خودرو ایران

رسول رمضانی، معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز در این نشست خبری گفت: با توجه به نگاه جدیدی که در مدیریت ایران خودرو اتفاق افتاده است سعی داریم بهترین رضایت مندی را برای مشتریان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ایساکو 659 نمایندگی فعال دارد که تلاش می کنیم به بیش از 90 درصد مراجعات ارائه خدمات داشته باشیم و به موقع ترخیص شوند.

به گفته وی، از ابتدای امسال تا بهمن ماه 10 نماینده به چرخه ارائه خدمات ثابت تعمیرگاهی ایران خودرو اضافه شده و در اسفند ماه نیز 4 نمایندگی به شبکه خدمات پس از فروش اضافه خواهد شد به طوری که 90 درصد پوشش جمعیتی کشور دسترسی آسان به خدمات خواهند داشت.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید