عرضه سه محصول جدید سانیار موتور تا خرداد ۱۴۰۳

0
مدیرعامل سانیار موتور پارسیان از تفاهم با شهرداری تهران برای واردات و عرضه ون برقی خبر داد و گفت: این ون ها خریداری شده و در حال حمل است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، بهزاد چریک در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایندگی تیگارد اتوخسروانی در پاسخ به سوال خبرنگار نبض صنعت در مورد برنامه تولید سال آینده سانیار موتور اظهار داشت: تولید ایکس 35 در سال آینده افزایش قابل توجهی خواهد داشت و در این راستا افزایش نمایندگی های فروش و خدمات را در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم تولید ایکس 35 در سال 1403 چند برابر شود و علاوه بر این، برای عرضه یک ون برقی با شهرداری نیز تفاهم کرده ایم.

مدیرعامل سانیار موتور افزود: ون های برقی خریداری شده و در حال حمل است.

چریک با بیان اینکه بهمن ماه امسال در نمایشگاه خودرو یک محصول پیکاپ جدید سانیار موتور را رونمایی خواهیم کرد، اظهار داشت: تاییدیه های استاندارد این خودرو را دریافت کرده ایم و تولید آن نهایی شده است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تیگارد اتوخسروانی افتتاح شد

وی ادامه داد: تا خرداد سال آینده دو یا سه محصول جدید از جمله یک خودروی سی بی یو برقی ارائه خواهیم کرد.

مدیرعامل سانیار موتور پارسیان با بیان اینکه ما سال گذشته کارمان را شروع کردیم و امسال توسعه نمایندگی های فروش را در دستور کار خود قرار داده ایم. گفت: مجموعه اتوخسروانی به عنوان یک شریک به ما اضافه شده و علاوه بر این، فعالیت نمایندگی های ما در شهرهای رشت، تبریز، گرگان، اهواز و کرمان نیز طی یک ماه آینده شروع خواهد شد و برای سال آینده نیز برنامه رشد فروش و خدمات پس از فروش را خواهیم داشت.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید