نبض صنعت گزارش می دهد
خانه تکانی و تغییر ۶ مدیر کلیدی در گروه سایپا

0
با انتصاب توسلی مهر به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، ۶ مدیر کلیدی در این مجموعه خودروسازی تغییر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، در روزهای پایانی سال، تیموری از مدیریت گروه خودروسازی سایپا کنار گذاشته و توسلی مهر به عنوان مدیرعامل جدید، جایگزین وی شد.

پس از این تغییر، گزارشی با عنوان «دوربرگردانی برای اتوبوس نجومی بگیران سایپا» در پایگاه خبری نبض صنعت منتشر شد که در آن به انتصاب برخی مدیران این گروه خودروسازی با سفارش یکی از نمایندگان شمالی مجلس(رده صلاحیت شده در انتخابات اخیر) و با حقوق های نجومی اشاره شد.

پنج روز پس از انتشار این گزارش، مدیرعامل جدید سایپا نسبت به تغییر مدیران مورد اشاره در این گزارش اقدام کرده و حالا شاهد تغییر ۶ مدیر کلیدی در شرکت های زیرمجموعه گروه سایپا هستیم.

بر این اساس،  عبدالله سلطانی به عنوان مدیرعامل پارس خودرو منصوب شد. همچنین مهدی صادقی به عنوان مدیرعامل سایپا کاشان و محمدعلی حیاتی به عنوان مدیرعامل سازه گستر سایپا انتخاب شدند.

توسلی مهر همچنین علی میرزایی را در پست مدیرعامل سرمایه گذاری رنا و مجید آقایی را به عنوان مدیرعامل زامیاد منصوب کرد.

اردلان حسینی نیز به عنوان مدیر عامل سایپا یدک انتخاب شده است.

طی دو سالی که تیموری سکاندار سایپا بود، تعداد زیادی از کارکنان دانشگاه آزاد به سفارش یک نمایده شمالی مجلس وارد صنعت خودروسازی شده بودند که عمدتا سابقه مرتبطی با صنعت خودروسازی نداشته و حقوق دریافتی آنها رقم های بالا و قابل توجهی بوده است.

گفته می شود حقوق و مزایای دریافتی این افراد در رده های کارشناسی به بالای 40 میلیون تومان و در رده های مدیریتی به بالای 100 میلیون تومان می رسید.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید